Foto 1 (man in Valetta):

Foto 2 (slapende kat):

Foto 3 (nog een man in Valetta):

Foto 4 (2 poesjes op het balkon):

Foto 5 (Blue Lagoon - Comino):

Foto 6 (Maltezer bus):

En tenslotte foto 7 (Blue Grotto):

Dank je.corretje schreef:Foto 2 vind ik in 1 woord: geweldig! Wat een gave foto zeg. Daar word ik vrolijk van. Foto's 1 en 3 komen op een goede gedeelde 2e plek
Dank je Jos!roes schreef:Hallo Genster ,
Je geeft ons tot nu toe een mooie impressie van Malta![]()
.
Met als voorkeur voor foto 1 & 2 en foto 6 erg mooi vast gelegd :mrgreen:
groeten jos
Bedankt voor je reactie ALE. Ik heb op mijn website ook nog een serie van 90 'kiekjes' staan, maar omdat de meeste met compactcameraatjes (Pan. Lim TZ5 & Hyundai S800) zijn gemaakt heb ik ze niet op het forum gezet. Ze zijn misschien wel aardig om een indruk van het eiland te krijgen: http://www.genster.nl/gensters_fotos/fo ... _2010.htmlALE schreef:Staat ook nog op mijn verlanglijstje en na het zien van deze serie stijgt het wederom in rangorde. Nummer 1 is prachtig, misschien de schaduw nog iets oplichten en hij is helemaal af.
Cheers,
ALE
Dank voor je reactie Jac!JacTrum schreef:Ja, 1 en 2 zijn de fraaiste foto's! Bij 1 zou ik inderdaad even proberen wat een beetje oplichten nog kan verbeteren. En foto 2 vind ik een prijswinnaar! (Er stond op deze site een tijd geleden een oproep voor dit soort foto's voor een kalender of zoiets en daar zou hij hoge ogen hebben gegooid!)