Resetten D 300
Resetten D 300
Gisteren heb ik in Duitsland een D 300 camera van iemand overgenomen. Hij is ingesteld op Duits taalgebruik. Ik heb geen moeite met de Duitse taal, maar ik wil toch graag proberen de Nederlandse taal in te voeren. Ik heb al geprobeerd de twee knopjes met groene stip tegelijkertijd in te drukken, maar daarmee kom ik niet in het oorspronkelijke startmenu. Weet iemand hoe ik naar het oorspronkelijke startmenu kan komen?
- Rob Smit
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Resetten D 300
Waarom niet gewoon instellen op Nederlands?
Wat wil je dan precies resetten?
Wat wil je dan precies resetten?
In de handleiding staat het hele menu uitgeschreven (al dan niet te downloaden via internet) waarmee je naar het juiste item voor taalinstelling moet kunnen komen.
@Dokter Rob: ik gok erop dat TS denkt op die wijze in een menu te komen in het Nederlands of Engels. Beetje dezelfde grap als bij iemand zijn mobiele telefoon op de Turkse taal te zetten. Als je dan het menu niet kent... Ik begrijp dan echter niet goed hoe de opmerking van TS over de beheersing van de Duitse taal zich tot dit probleem verhoudt.
@Dokter Rob: ik gok erop dat TS denkt op die wijze in een menu te komen in het Nederlands of Engels. Beetje dezelfde grap als bij iemand zijn mobiele telefoon op de Turkse taal te zetten. Als je dan het menu niet kent... Ik begrijp dan echter niet goed hoe de opmerking van TS over de beheersing van de Duitse taal zich tot dit probleem verhoudt.
- gongon
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Je drukt het knopje menu in en daar vandaan ga je naar het set up menu, daarin kan je de taal veranderen.
Groetjes Gonnie.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
Hallo
Het zou ook mooi zijn als iemand met verstand van de Duitse taal het hier in het Duits neer zet
Dus Menu > enz >enz in het Duits
Ik ken geen Duits genoeg anders had ik een poging gewaagd voor TS.
Groet Kroontje
Het zou ook mooi zijn als iemand met verstand van de Duitse taal het hier in het Duits neer zet

Dus Menu > enz >enz in het Duits

Ik ken geen Duits genoeg anders had ik een poging gewaagd voor TS.
Groet Kroontje
Hoewel dit gewoon in de handleiding staat... 4de tabblad van het menu (de sleutel), dan 7de of 8ste optie (ik vermoed Sprache, normaliter 8ste) en dan de 6de optie.
Hallo beste mensen ,
Hoe simpel kan het zijn! Bedankt voor de tips!
Eduard
Hoe simpel kan het zijn! Bedankt voor de tips!