vliegtuig crash
- roel
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Meer info over de vliegtuigschuiver is te vinden op:
http://www.nu.nl/news/1082243/10/Vliegongeval_Eelde_veroorzaakt_door_inschattingsfout.html
http://www.nu.nl/news/1082243/10/Vliegongeval_Eelde_veroorzaakt_door_inschattingsfout.html
- olle_griese
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
- a90
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Oei, dat is niet best. Nu las ik dat bij een brand in Groningen aan de Olgerweg er ook astbest is vrijgekomen. Ik weet niet of die brand deze is maar goed.
Zijn dat factoren waar je rekening mee houd als persfotograaf ? Ik bedoel, je zou toch op een of andere manier betrokken kunnen raken. Zo denk ik bijvoorbeeld aan de vuurwerkramp waar mensen ook dichtbij waren.
Het nare van de brand aan de Olgerweg is dat de brandweer niet kon uitsluiten dat iedereen uit het huis was. brrr.
Zijn dat factoren waar je rekening mee houd als persfotograaf ? Ik bedoel, je zou toch op een of andere manier betrokken kunnen raken. Zo denk ik bijvoorbeeld aan de vuurwerkramp waar mensen ook dichtbij waren.
Het nare van de brand aan de Olgerweg is dat de brandweer niet kon uitsluiten dat iedereen uit het huis was. brrr.
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
- olle_griese
- Forumlid
- Contacteer:
- olle_griese
- Forumlid
- Contacteer:
- Jur
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: vliegtuig crash
De titel van dit draadje (vliegtuig crash) vind ik wel wat overdreven, zoals alle berichtgeving in de media over dit incident. De Fokker 50 was alleen maar doorgeschoten; het hoort natuurlijk niet, maar die dingen komen voor. Ik heb in mijn 40-jarige loopbaan bij de luchtverkeersleiding (o.a. Schiphol en Hoofd Luchtverkeersleiding op Eelde!) en als privé vlieger wel andere dingen meegemaakt.....olle_griese schreef:Ik had vanavond de primeur door als eerste fotograaf bij een buiklanding te zijn in Eelde.
Nog nooit zoveel ambulance,s bij elkaar gezien.
Jur
Re: vliegtuig crash
Elke week een noodsituatie...!Jur schreef:De titel van dit draadje (vliegtuig crash) vind ik wel wat overdreven, zoals alle berichtgeving in de media over dit incident. De Fokker 50 was alleen maar doorgeschoten; het hoort natuurlijk niet, maar die dingen komen voor. Ik heb in mijn 40-jarige loopbaan bij de luchtverkeersleiding (o.a. Schiphol en Hoofd Luchtverkeersleiding op Eelde!) en als privé vlieger wel andere dingen meegemaakt.....olle_griese schreef:Ik had vanavond de primeur door als eerste fotograaf bij een buiklanding te zijn in Eelde.
Nog nooit zoveel ambulance,s bij elkaar gezien.