Enkele Foto's Vakantie
Enkele Foto's Vakantie
Laatst gewijzigd door mhdev op vr okt 08 2010 12:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Enkele Foto's Vakantie
zucht
Heb geen facebook account en wil het ook echt nooit hebben.
En om deze foto's te bekijken moet ik wederom ingelogd zijn zoals je picture account.
En zo krijg je ook geen reacties.

Heb geen facebook account en wil het ook echt nooit hebben.
En om deze foto's te bekijken moet ik wederom ingelogd zijn zoals je picture account.
En zo krijg je ook geen reacties.
- roes
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
ik ben het helemaal met Daniel eens
.
groeten jos

groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven
- roes
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Hallo Martin ,
ik heb even door je foto's gewandeld in de hier boven genoemde link en er zitten een paar hele mooie tussen
.
Verder zou ik eens even goed kijken hoe je hier de foto's moet plaatsen zodat iedereen ze kan bewonderen
.
groeten jos
ik heb even door je foto's gewandeld in de hier boven genoemde link en er zitten een paar hele mooie tussen

Verder zou ik eens even goed kijken hoe je hier de foto's moet plaatsen zodat iedereen ze kan bewonderen

groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven
kijk even hier naar.
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... php?t=6964" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... php?t=6964" onclick="window.open(this.href);return false;
er zitten echt mooie tussen hoor.
Even proberen met plaatsen zoals in de links hierboven beschreven is
Even proberen met plaatsen zoals in de links hierboven beschreven is