Kapotte flitser D80

Discussies over fotografie met de D70, D70s, D80, D90, en D7x00 serie. Nikon's semi-pro lijn met een DX-formaat sensor.
Plaats reactie
nikonvos
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *

Kapotte flitser D80

Bericht door nikonvos » wo mei 23 2007 5:31 pm

Maakte ik vorige week melding van de kapotte flitser van mijn D80, ben ik vandaag naar City Foto teruggegaan en kreeg zonder slag of stoot een nieuwe body. Super!! De verkoopster dacht aan een verkeerde instelling maar schrok zich rot toen hij flitste met het klepje naar beneden. Ze dacht dat ie in brand vloog. Er zat ook een schroeiplek onder het flitsertje.
D80

Cees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Cees » wo mei 23 2007 5:42 pm

Keurig!

Groet, Cees :D
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

pieter.w

Bericht door pieter.w » wo mei 23 2007 5:46 pm

magnifiek! bij zo'n service krijg je wel een erg goed gevoel. kunnen (sommige) andere winkeliers zich aan spiegelen!

JOEB

Bericht door JOEB » wo mei 23 2007 7:12 pm

Goed dat het zo is afgelopen!
Beetje valse start.. maar toch
Veel plezier met de D80 :P

nikonvos
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *

Bericht door nikonvos » do mei 24 2007 1:47 pm

Ja dank je wel. Met de 801 probeerde ik altijd gelijk de goede foto te maken ivm. de kosten, maar met de D80 kan ik maar raak schieten. Hij barst van de instelmogelijkheden die ik allemaal afloop om te zien wat de effecten zijn en met de tips en de voorbeelden van de betere amateurs en professionals op dit forum probeer ik steeds beter te worden. Wat mij opvalt is dat de foto's die ik maak met de nieuwe D80 een fractie scherper zijn als de vorige, vooral met de Sigma. Dus wat dat betreft ben ik er dubbel op vooruit gegaan.
D80

Plaats reactie

Terug naar “D70(s), D80, D90, D7x00”