mooie serie, ikzelf vind de laatste het mooist.
Heb je je body en objectief nog schoon kunnen houden op het strand ?
Strandvakantie - maar dan anders.
- weimaraner
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Strandvakantie - maar dan anders.
@Palone,
Ja, dat is redelijk gelukt. Had wel wat motregen af en toe dus sommige lange-sluitertijd opnamen moest ik overdoen (vooral tijdens de laatste opname was het weer wat minder). Maar ook daar gold dat als ik in een bepaalde hoek naast de camera ging staan (regen ging vrijwel horizontaal) dan was de lens aardig droog te houden. Wel bij wind van zee de bekende zilte aanslag op de apparatuur maar dat heb ik elke avond bij terugkeer in het hotel met een lauwe, vochtige handoek weggepoetst. En zelf had ik in een vooruitziende blik genoeg droge sokken in mijn tas gepropt.
Ja, dat is redelijk gelukt. Had wel wat motregen af en toe dus sommige lange-sluitertijd opnamen moest ik overdoen (vooral tijdens de laatste opname was het weer wat minder). Maar ook daar gold dat als ik in een bepaalde hoek naast de camera ging staan (regen ging vrijwel horizontaal) dan was de lens aardig droog te houden. Wel bij wind van zee de bekende zilte aanslag op de apparatuur maar dat heb ik elke avond bij terugkeer in het hotel met een lauwe, vochtige handoek weggepoetst. En zelf had ik in een vooruitziende blik genoeg droge sokken in mijn tas gepropt.

Gave serie! Door het sombere weer heb je wel mooie verzadigde kleuren en doortekende luchten. Ik ga de serie zo nóg eens bekijken.
- Marc
- Forumlid
- Contacteer:
Een heerlijke locatie. Uit eigen ervaring weet ik hoe lastig het is om langs de vloedlijn foto's te maken met lange sluitertijden.
Vanaf foto 3 vind ik de beelden interessant worden.
Nr5 doet het goed in zw/w. In mijn optiek kan het beeld wel wat meer contrast gebruiken.
Nr7 vind ik door al zijn eenvoud een verademing om naar te kijken.
Complimenten dat je niet gevlucht bent voor het slechte weer en dus een prachtig beeld heeft opgeleverd!!!
Vanaf foto 3 vind ik de beelden interessant worden.
Nr5 doet het goed in zw/w. In mijn optiek kan het beeld wel wat meer contrast gebruiken.
Nr7 vind ik door al zijn eenvoud een verademing om naar te kijken.
Complimenten dat je niet gevlucht bent voor het slechte weer en dus een prachtig beeld heeft opgeleverd!!!
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Strandvakantie - maar dan anders.
Da's genieten.... Prachtige serie, maakt het met de aanvullende info tot een mooi compleet geheel.
Groeten Eelco
Sent from my iPhone using Tapatalk
Groeten Eelco
Sent from my iPhone using Tapatalk
http://500px.com/EelcoVandeKamp