Hallo allemaal,
Allereerst allemaal hartelijk bedankt voor jullie reacties en opmerkingen
Zoals ik al had aangegeven dat het mijn eerste ervaring op gebied van urbanfotografie. Zowel het fotograferen was nieuw voor me (de locatie en de omstandigheden), maar ook het nabewerken. Dat is de reden dat ik ook 4 foto's met verschillende bewerkingen had geplaatst.
Nu had ik inmiddels verschillende urban websites bezocht en foto's bekeken, en wel een redelijke indruk gekregen wat voor sfeer er bij dergelijke foto's wordt opgewekt. Alleen wist (en weet ik het nog steeds niet echt) hoe ik die bewerking voor elkaar moet krijgen.
In ieder geval is het niet mijn bedoeling geweest om deze foto's als "serie" te plaatsen.
De HDR opnames kwamen voor mijn gevoel het beste in de buurt en riepen bij mij wel die sfeer op.
De zwart/wit foto was in mijn ogen zelf ook de minste van de 4 geplaatste.
De kleuren foto had ook wel een iets andere bewerking mogen hebben. Ook de compositie zou inderdaad ook uit een kerk kunnen komen die nog steeds in gebruik is, daar moet ik jullie gelijk in geven
Toch heb ik nog 3 andere foto's bewerkt, gewoon om zelf het gevoel te vinden in Photoshop met de gemaakte foto's.
Dus hieronder nog een paar exemplaren.
Mocht iemand zich geroepen voelen om me bij te staan met tips/advies in Photoshop CS5 vwb. het maken van een urbanfeeling dan houdt ik me ten zeerste aanbevolen voor enige hulp
1. Badkamer
2. Het kleinste huisje
3. Verlaten kamer (weer in surrealistisch HDR)