Bedankt allemaal : )
Riemke schreef:Wow! Dat zijn mooie platen! Het is ook wel super als je voor zoiets de gelegenheid hebt om in een studio te fotograferen. Jammer dat je mijn dochter niet gefotografeerd hebt! Kun je kijken of je collega fotograaf haar gefotografeerd heeft?
Riemke, kwam zij in de ochtend rond 11.00 uur of rond 13.00 langs bij de studio van de fotovakschool? (wij zaten helemaal achterin, trap op en een lange gang door). Volgens mij heb ik haar in de groep na 13.00 uur gezien. Ik heb haar niet gefotografeerd omdat er op een gegeven moment een rij stond met modellen en we toen om de beurt fotografeerden. Als ik hem (hij zit in een andere klas) vrijdag zie, dan zal ik hem wel vragen om de foto naar me te sturen.
De foto opdracht (voor de module digitale workflow) betreft: een model in een andere achtergrond verwerken (achtergrond moet ook een eigen foto zijn). Ik vind het zelf een wat afgezaagde opdracht... een photoshop oefening, maar misschien ligt het aan mij en is daar best iets origineels voor te verzinnen. Ik zou het wel leuk vinden om een model in zo'n mooie urban 'ruïne achtige' locatie te plaatsen. Of een bos, maar dat is misschien wat afgezaagd.