Lens bij D50 Prijzencircus V&D
Dag Nikonvrienden,
Laten we de thread niet vertroebelen met hoe geweldig de D50 of de 28-80 is.
Dat mag best elders op het forum
De issue is: er wordt een andere lens (namelijk een 28-80 ipv een 18-55) dan in de advertentie geleverd en het gemis aan "groothoek" bij die 28-80 op een DX-SLR
Ik hoop dat Jossie en anderen met de gegevens in de thread hierboven hun beslissing kunnen nemen. En ik hoop dat iedereen uiteindelijk een goede uitkomst krijgt.
AG
Laten we de thread niet vertroebelen met hoe geweldig de D50 of de 28-80 is.
Dat mag best elders op het forum

De issue is: er wordt een andere lens (namelijk een 28-80 ipv een 18-55) dan in de advertentie geleverd en het gemis aan "groothoek" bij die 28-80 op een DX-SLR
Ik hoop dat Jossie en anderen met de gegevens in de thread hierboven hun beslissing kunnen nemen. En ik hoop dat iedereen uiteindelijk een goede uitkomst krijgt.
AG
- Onno
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Zoals Vanson al aangaf heeft Inca (op 27 maart) een correctie op de V&D prijzencircus aanbieding-tekst gemaild naar haar relaties. Dit is de inhoud van dat bericht:
Geachte Relatie,
Om enige consternatie in de markt te voorkomen wil ik u mededelen dat
in de tekst en de afbeelding van de aanbieding van de D50 van het Prijzencircus van V&D een fout staat:
Digitale spiegelreflex D50
Zeer stevige camera met 18-55 objectief. Nu met gratis 70-300 lens. Van 999,- voor 699,-
Dit moet zijn:
Digitale spiegelreflex D50
Zeer stevige camera met AFG 28-80 objectief. Nu met gratis 70-300 lens. Van 999,- voor 699,-
Vriendelijke groeten,
Inca Import B.V. Afdeling Verkoop
Inderdaad ik zou er ook niet mee akkoord gaan.
Op verschillende media verkeerd geadverteerd.
De camera zelfs afbeelden met dus het verkeerde objectief zonder duidelijke vermelding dat de afbeelding niet overeenkomt is niet meer af te doen als een eenvoudige drukfout..
Ik denk dat je wel erg raar had opgekeken als er een F50 in de doos zat ipv een D50 ...Ow sorry meneer die D was een drukfoutje het moest een F zijn.
Om maar een voorbeeldje te noemen.
Luc
Op verschillende media verkeerd geadverteerd.
De camera zelfs afbeelden met dus het verkeerde objectief zonder duidelijke vermelding dat de afbeelding niet overeenkomt is niet meer af te doen als een eenvoudige drukfout..
Ik denk dat je wel erg raar had opgekeken als er een F50 in de doos zat ipv een D50 ...Ow sorry meneer die D was een drukfoutje het moest een F zijn.
Om maar een voorbeeldje te noemen.
Luc
Ik ben teruggegaan naar V&D. Ze beroepen zich op een druk- zet fout, wat natuurlijk belachelijk is. Maar ja, de verkopers kunnen er ook niks aan doen. Ik vind het zaakje wel stinken hoor. Geen goede reclame voor een bedrijf dat er toch al slecht voor staat.
Desondanks ben ik wel blij m'n spul hoor. Maar de hele actie verdient niet de schoonheidsprijs.
Luc
Desondanks ben ik wel blij m'n spul hoor. Maar de hele actie verdient niet de schoonheidsprijs.
Luc
Nee hoor want in elke folder ook in die van de V&D staat "druk fouten voorbehouden" dus dan dekken ze zich lekker in. Staat dit er nu niet op dan zou ik maar eens gaan babbele met de V&Druud schreef:volgens mij is het zo dat ze moeten leveren wat ze aanbieden , dacht dat dat wettenlijk verplicht is.
gr. ruud

Ik wil hier ook nog ff op inhaken.
Ik heb vorige week de D50 Kit gehaald bij de Makro, dus met de 28-80mm en 70-300mm lens.... ik kan niet zeggen dat ik het verschil zie tegenover de lens van 28-55mm. Ik heb nu inmiddels al een ruime 600 foto`s met beide lenzen geschoten, en ik ben er zeer zeer te vreden mee.....
Verder vindt ik de D50 een fantastische camera om mee te fotograferen... super.
gr.
Patrick
Ik heb vorige week de D50 Kit gehaald bij de Makro, dus met de 28-80mm en 70-300mm lens.... ik kan niet zeggen dat ik het verschil zie tegenover de lens van 28-55mm. Ik heb nu inmiddels al een ruime 600 foto`s met beide lenzen geschoten, en ik ben er zeer zeer te vreden mee.....
Verder vindt ik de D50 een fantastische camera om mee te fotograferen... super.
gr.
Patrick