Je weet zelf denk ik wel hoeveel tijd je bij zo'n vogel krijgt.
In dit geval heb ik dus voor een hoge sluitertijd gekozen om um ook te pakken als ie wegvloog.
Die instelling had ik al gemaakt toen ik um voorzichtig benaderde tijd om te corrigeren heb je dan niet.
Heb gewoon mijn best gedaan meer zit/zat er niet in.
valkje serie
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: valkje serie
Ik neem je ook niets kwalijk Wilwil53 schreef:Die instelling had ik al gemaakt toen ik um voorzichtig benaderde tijd om te corrigeren heb je dan niet.
Heb gewoon mijn best gedaan meer zit/zat er niet in.

Verder dit nog , van te voren bepaal ik wat ik doe , of een vliegbeeld of bv. op de paal en stel daar mijn camera op in.
Er is namelijk zeker met deze donkere dagen geen middenweg.
nr. 1 !!
wel even die 2 gigantische stofnesten verwijderen, door het croppen worden ze net wat groter...
verder snap ik de discussie over elkaars beeldscherminstellingen niet helemaal in andermans topic. Is dat gebruikelijk op dit forum ?
wel even die 2 gigantische stofnesten verwijderen, door het croppen worden ze net wat groter...
verder snap ik de discussie over elkaars beeldscherminstellingen niet helemaal in andermans topic. Is dat gebruikelijk op dit forum ?
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Niets is gebruikelijk op dit forum , en als het te gek wordt of de topic starter is het er niet mee eens gaat gewoon de bezem er doorheen en zijn we even goede vrienden.Kees D3s schreef:verder snap ik de discussie over elkaars beeldscherminstellingen niet helemaal in andermans topic. Is dat gebruikelijk op dit forum ?
Of moeten we allemaal buigen als knipmessen en lief zijn voor elkaar ?
En weer ontopic dan , Wil heb je iets aan de foto`s gedaan want bij mij zien ze er nu wel wat lichter uit ?
Stofnesten ook gedetecteerd thnks.
Nee Ruud heb er niks aan gedaan, zou het ook te maken kunnen hebben dat je ogen minder moe zijn dan gisteravond laat.
Kees: Ben altijd nieuwschierig waarom, als Ruud het anders ziet dan wil ik best die discussie aan.
Maar 2 dingen hierover:
Er zijn best wel veel reacties aan vooraf gegaan die allemaal positief waren/zijn en nog veel belangrijker ik zie het hier op mijn schermpje zoals ik het zie en ben heel tevreden.
Jij bepaald van te voren wat je doet Ruud ik ook en daar kan ook een verkeerde beslissing bij horen maar het is dan wel mijn eigen beslissing waar weer uit geleerd kan worden.
Het meer uithalen uit de combinatie is daar een ondrdeel van.
Nee Ruud heb er niks aan gedaan, zou het ook te maken kunnen hebben dat je ogen minder moe zijn dan gisteravond laat.
Kees: Ben altijd nieuwschierig waarom, als Ruud het anders ziet dan wil ik best die discussie aan.
Maar 2 dingen hierover:
Er zijn best wel veel reacties aan vooraf gegaan die allemaal positief waren/zijn en nog veel belangrijker ik zie het hier op mijn schermpje zoals ik het zie en ben heel tevreden.
Jij bepaald van te voren wat je doet Ruud ik ook en daar kan ook een verkeerde beslissing bij horen maar het is dan wel mijn eigen beslissing waar weer uit geleerd kan worden.
Het meer uithalen uit de combinatie is daar een ondrdeel van.
@Ruud, deze is in mijn ogen en op mijn scherm veel te licht.
Hij heeft iets van een -0.3 stap of zo nodig.
Hij heeft iets van een -0.3 stap of zo nodig.