Carbid schieten 31-12-2010
-
markschouren
Carbid schieten 31-12-2010
Laatst gewijzigd door markschouren op vr dec 31 2010 11:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Carbid schieten 31-12-2010
Het blijft leuk om te zien, te horen en te voelen.
1.
2.
3.
4.
1.

2.

3.

4.

http://s816.photobucket.com/albums/zz86/danielleenbart/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Daniël
ik heb er zo'n 17 jaar geleden als kleine jongen naar staan kijken en het was geweldig en krachtig om naar te kijken.
Je hebt het lekker over gebracht
Je hebt het lekker over gebracht
- JacTrum
- Clublid

- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Mijn hemel, wat een vuurkolom zeg!
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910
-
Olijfje
Is dat het zelfde spul waar hier, niet ver uit de buurt, iemand op oudjaarsavond mee het ziekenhuis is in beland, en waarschijnlijk een ernstige hersenbeschadiging aan over gaat houden, waardoor hij nooit meer normaal zal kunnen functioneren?
Ja, dat is het.
[sorry, moest het even kwijt]
Ja, dat is het.
- gijsmondria
- Forumlid

Drank maakte laatst ook nog een slachtoffer geloof ik. Je moet thuis blijven, het liefst in een kelder?
Nikon D90
Nikon 80-200 f2.8 - Tamron 17-50 2.8 - Kenko pro 2x
Nikon 80-200 f2.8 - Tamron 17-50 2.8 - Kenko pro 2x
-
Daniël
Even geheel offtopic.
En een splitsing zou misschien wel handig zijn mod
Als je bang bent voor morgen kan je net zo goed een kogel door je kop jagen.
Van voedsel krijg je kanker, van zon krijg je kanker, een val tijdens fietsen kan ook blijvende schade opleveren, er vallen altijd nog meer slachtoffers met autorijden.
Ik ben er 1 van zonder gelukkig vervelende afloop en ik stap er nog steeds in die wagen.
Het is nu eenmaal het risico van dit. Je weet het van te voren en dan moet je ook niet gaan klagen.
En dat moet ik even kwijt.
En laten we nu weer on topic gaan!!
En een splitsing zou misschien wel handig zijn mod
Je gaat overal dood aan of je raakt overal gewond aan.Olijfje schreef:Is dat het zelfde spul waar hier, niet ver uit de buurt, iemand op oudjaarsavond mee het ziekenhuis is in beland, en waarschijnlijk een ernstige hersenbeschadiging aan over gaat houden, waardoor hij nooit meer normaal zal kunnen functioneren?
Ja, dat is het.
Als je bang bent voor morgen kan je net zo goed een kogel door je kop jagen.
Van voedsel krijg je kanker, van zon krijg je kanker, een val tijdens fietsen kan ook blijvende schade opleveren, er vallen altijd nog meer slachtoffers met autorijden.
Ik ben er 1 van zonder gelukkig vervelende afloop en ik stap er nog steeds in die wagen.
Het is nu eenmaal het risico van dit. Je weet het van te voren en dan moet je ook niet gaan klagen.
En dat moet ik even kwijt.
En laten we nu weer on topic gaan!!