Ik ben zaterdag 09-10-2010 beroofd van mijn cameratas met D90, objectieven, datakaarten en accessoires.
Wat kan ik behalve de aangifte bij politie doen om de kans op terugvinden van mijn spullen te verhogen? Op Nikon.nl heb ik een deel van de spullen geregistreerd - ik zie nergens een knop "opgeven als gestolen".
Roof
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Roof
Wat ongelofelijk kl*t*!
Hier opgeven, http://www.fotoapparatuur.nl/Gestolen/Gestolen.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb je in ieder geval een kleine kans.
Hoe is het gebeurd?
Hier opgeven, http://www.fotoapparatuur.nl/Gestolen/Gestolen.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb je in ieder geval een kleine kans.
Hoe is het gebeurd?
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
- gongon
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Zo dat is echt balen, kan ik me zo aan ergeren dat mensen niet met hun fikken van andermans spullen af blijven.
Groetjes Gonnie.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
Er zijn helaas nog steeds mensen die volledig respectloos met anderen omgaan, door kostbare spullen af te nemen.
Pech heb je zeker.
Kun je vertellen hoe het een en ander heeft plaats gevonden?
Dit is sinds ik regelmatig op het forum kijk de eerste keer dat ik van diefstal / roof hoor.
Ik hoop voor je dat je het een en ander verzekerd had...
Veel Sterkte
Midge
Pech heb je zeker.
Kun je vertellen hoe het een en ander heeft plaats gevonden?
Dit is sinds ik regelmatig op het forum kijk de eerste keer dat ik van diefstal / roof hoor.
Ik hoop voor je dat je het een en ander verzekerd had...
Veel Sterkte

Midge
roof of diefstal is ook mijn grootste zorg als ik er op uit ga om foto's te maken
zeker als ik alleen ben op een stille rustige plek , ik probeer zo veel mogelijk met twee mensen te zijn ,en als ik echt aleen ben , dan probeer ik "verdachte "mensen te ontlopen ,
helaas is dit een grote zorg , omdat het schijnbaar heel moeilijk is om van andersmans spullen af te blijven

zeker als ik alleen ben op een stille rustige plek , ik probeer zo veel mogelijk met twee mensen te zijn ,en als ik echt aleen ben , dan probeer ik "verdachte "mensen te ontlopen ,
helaas is dit een grote zorg , omdat het schijnbaar heel moeilijk is om van andersmans spullen af te blijven

- gongon
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Gelukkig heb ik haast altijd mijn vier honden bij me als ik ga fotograferen. Is wel een lekker gevoel. Het zijn niet echt lieverdjes dus dat is nu een voordeel, al vind ik het meestal een nadeel dat ze erg waaks zijn.
Groetjes Gonnie.