premetro Antwerpen.

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
HeYokah
Forumlid
Forumlid

Re: premetro Antwerpen.

Bericht door HeYokah » di jan 11 2011 8:38 am

Toch ,... blijf ik her raar vinden,.. dat, en dat alleen op dit forum, ik alleen maar een naam 'afbeelding" zie en verder heel vaak niets,.. hier dus ook geen foto te bekennen,...... als het al aan mijn instellingen ligt van mozilla firefox,..,..hoe komt het dan dat ik er op andere forums, pagina's geen probleem mee heb????

Vind het toch zo jammer!!!!!!!!!!
yoka

roel
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door roel » di jan 11 2011 9:54 am

Zie vijf plaatsingen terug, de topicstarter heeft de foto's verwijderd. Dat hangt niet met het forum samen maar met de actie van de plaatser van de foto's.

Werner
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Werner » di jan 11 2011 8:42 pm

Ik heb nog wel een tipje voor Guy.

Dit is een Nikonforum waar het om de foto's gaat. Je merkt nu, dat als je urbexliefhebber bent, je hier niet moet wezen voor je verhaal. Veel leden weten niet wat dit inhoud, urbex locaties bezoeken, meeste zijn illegale bezoeken die dus huisvredebreuk zijn.... Zit je ook op een urbexsite? Moet je daar maar eens proberen, krijg je veel meer begrip. Ik kan het weten. Ben ook al een tijdje verslaafd aan urbex en ga om die reden dus posten op die sites die er voor zijn. Hier plaats ik gerust eens wat, echter zonder het verhaal erachter. Zo voorkom je de discussies die ik in het verleden had en jij nu ook hebt.
Nu is die premetro wel één van de locaties die het het uitlokt om ongezien binnen te komen, en als het lukt erg gaaf, hoort bij urbex...ik moet er nog heen overigens. Maar hier stuit je dan op verzet.

Ik vind het bergrijpelijk zoals Frederix reageert. Zo zijn er veel op dit forum. Deel je verhaal met mede urbexers en hier je foto's....niets aan de hand.
http://www.urban-avp.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”