Kampina

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
EvH
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: Kampina

Bericht door EvH » wo jan 19 2011 10:30 pm

hoi allemaal,
zullen we deze discussie sluiten, ik ben in iedergeval enorm blij dat ik mn D3s van jullie mag houden :D
Ik ben dr zeer content mee. Ook vind ik kritiek niet erg, graag zelfs. Opbouwend werkt over het algemeen t beste en niet alleen bij mij kan ik jullie melden.

Dat ik zo af en toe ook een scherpe plaat kan maken met de Nikon heb ik ook al laten zien toch, al was t er maar 1.

Ik fotografeer denk ik nog steeds vanuit het standpunt negatieven tijdperk, iets waar ik redelijk hardleers in ben. Je kunt tegenwoordig zoveel meer met de digitale foto's. Zoals ik als zei hierin heb ik me eigenlijk nooit verdiept, maar wat niet is kan nog komen. Dus vooral doorgaan met het geven van goede info en opbeurende kritieken lijkt me.

Dan zal ik proberen mn ego onder controle te krijgen.

maar nogmaals dank voor jullie aandacht en vooral voor sommige de tips en opkrikken van mn basis kennis.

Groetjes Erwin.
Gr. Erwin

Daniël

Bericht door Daniël » do jan 20 2011 7:43 am

EvH schreef:zullen we deze discussie sluiten, ik ben in iedergeval enorm blij dat ik mn D3s van jullie mag houden :D
Ik ben dr zeer content mee. Ook vind ik kritiek niet erg, graag zelfs. Opbouwend werkt over het algemeen t beste en niet alleen bij mij kan ik jullie melden.
:mrgreen:

Dat van digitaal is inderdaad enorm wennen. Je kan er zoveel mee.
Was voor mij ook een omschakeling. Maar alles went hè :wink2:

Veel plezier met je D3s en tips zijn alleen maar tips.
Commentaar is maar commentaar. Iemands standpunt is niet altijd gelijk de beste.
Om veel te leren kan je gewoon je foto's ook gewoon in beoordelingen zetten.
Meegaan met uitjes kan natuurlijk ook altijd :wink2:

hvds
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door hvds » zo jan 23 2011 9:45 am

Deavit schreef:
Daniël schreef:wat ik heb begrepen uit voorstel topic is dat Erwin absoluut geen beginner is.

Werner kent hem blijkbaar en dat wilt wel wat zeggen.

:
Ja en ik m'n oma...

Tuurlijk alles mag, vind het alleen raar, dat mag ik ook vinden toch;)
lijkt wel of je jalours bent
jouw D3s & D3x stonden toch alleen in je onderschrift een tijdje geleden
Nikon & Canon camera’s met glaswerkjes waar altijd wel wat beters voor te vinden zal zijn, maar waar ik best tevreden mee ben.

in the race for quality there is no finish line!

Deavit

Bericht door Deavit » zo jan 23 2011 11:26 am

Oh ik ben niet jaloers hoor. Mooie camera een D3s, maar ik wil eerst alles uit m'n D90 halen.
En ik vind dat ik er aardige foto's uit krijg, dus jaloers, neuh.

George Fennes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door George Fennes » zo jan 23 2011 3:51 pm

Deavit schreef:Oh ik ben niet jaloers hoor. Mooie camera een D3s, maar ik wil eerst alles uit m'n D90 halen.
En ik vind dat ik er aardige foto's uit krijg, dus jaloers, neuh.
Meen je dat nou :lol:
Blijf het objectief bekijken

Deavit

Bericht door Deavit » zo jan 23 2011 3:56 pm

Euh ja, een D3 hoeft niet te betekenen dat je mooie foto's maakt hoor. Je kan ieder mens een D3 in de handen drukken, maar dat wil niet zeggen dat ze ook mooie foto's maken
Heb sinds een maand m'n D90, en zolang ik daar nog goeie foto's uit krijg, ga ik nog geen kapitaal uitgeven aan andere camera's...
Niet dat ik als 15 jarige het geld daar voor heb, maargoed :mrgreen:

Frankie
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Frankie » zo jan 23 2011 4:39 pm

In ieder gaval compliment aan Erwin: Hij weet zich open en kwetsbaar op te stellen en reageert sportief op alle soorten feedback. Vind ik mooi om te zien / lezen :D
Verder ook best wel leuk om de diverse reacties mee te lezen. Social media: het Nikon Forum is niet alleen leerzaam voor fotografen maar ook makkelijk voer voor sociologen tegenwoordig :wink:

Daniël

Bericht door Daniël » zo jan 23 2011 4:40 pm

Frankie schreef:Social media: het Nikon Forum is niet alleen leerzaam voor fotografen maar ook makkelijk voer voor sociologen tegenwoordig :wink:
hear hear

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”