Vandaag had ik de camera mee met telelens en was blij dat ze er weer lagen.
Een paar shots:
1

2

3

Bedankt voor het kijken
dankgisela schreef:Een mooie serie,en ook mooi in beeld gebracht.
Je hebt gelijk. Probeerde 3:2 crop toe te passen omdat ik dit wel een lekker formaat vind. Ik had er van te voren meer rekening mee moeten houden. Misschien minder inzoomen.Guy schreef:Heej Daniel,
Kwa belichting zeg ik ja goed.
Kwa compo is het hem niet helemaal bij 2 en 3 staat de zwaan wel erg in het midden en had je denk ik beter een randje gras eraf kunnen laten.
Omdat ik de 1e geweldig vind in Z/W. Komt veel sterker over. Wat heeft jouw voorkeur? Allemaal z/w of allemaal kleur?krizz schreef:Waarom de eerste in zwart/ wit en de rest in kleur, dat doet in mijn ogen wel een beetje afbreuk van de serie.
Waarom de eerste in zwart/ wit en de rest in kleur, dat doet in mijn ogen wel een beetje afbreuk van de serie.
alles zwart/ wit.Omdat ik de 1e geweldig vind in Z/W. Komt veel sterker over. Wat heeft jouw voorkeur? Allemaal z/w of allemaal kleur?
Maar de 1e in kleur:
hoi Kerel, euhhh ik heb zon toestelletje waarmee je schijnbaar hele mooie foto's kunt maken zonder te veel ruis :mrgreen: maarrrrrrrrrrr ge kunt er ook veul mee vergallen.. net zo goe....Daniël schreef:ja heeft te maken met de ISO.
eensErikB schreef:Ik vind het standpunt eigenlijk te hoog.
eensErikB schreef:Daarnaast denk ik dat je beter een groter diafragma had kunnen nemen om zo je ISO weer omlaag te krijgen
lekker warmAxelred schreef:PS. hoe is het nu met je r**t ?