Enkele shots Den Haag

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.

Onderwerp:

Re: Enkele shots Den Haag

Berichtdoor Daniël » di feb 22 2011 8:02 pm

Kees D3s schreef:Ik vind de foto's weerzinwekkend slecht, als er dan een groothoekzoom wordt gebruikt doe het dan in het extreme, maar in dit geval betreffen het gewone straatbeelden en mogen we toch op z'n minst perspectiefcorrectie verwachten. Zo niet gebruik dan een normaal objectief en hou de zaken recht bij het nemen van de foto.

Zo stop die maar in je zak
Mas schreef:Ik vraag me af wat iemand bezielt om zo´n commentaar te plaatsen ? Zeker, je kunt ze 'niet goed' of zo vinden, (ik vind ze prima) maar 'weerzinwekkend slecht ' ??? Totale nonsens.

bedankt
Ruud O schreef:Ik vind ook het commentaar van KeesD3s een beetje over de top.
Zeker voor iemand die zelf nog nooit een foto heeft geplaatst.
Groet Ruud.

Helemaal mee eens
Ree schreef:
Daniël schreef:Dank je. Moet er nog wel even aandacht aan besteden. Update zal 1 dezer dagen komen. Proberen om zoveel mogelijk recht te zetten zonder details te verliezen.


Hey Daniël, dit begrijp ik niet zo goed.
Eerder in het topic geef je aan dat je de vertekening er bewust in gelaten hebt, wat heeft je van mening doen veranderen?

Nou Ree, ik ben er achter dat ik het rechtzetten niet mooi vind. Ik hou het op de groothoek.
Daniël



Onderwerp:

Re: Enkele shots Den Haag

Berichtdoor Patrick » di feb 22 2011 9:53 pm

We houden het toch wel gezellig hier hoop ik? Graag vanaf nu weer alleen reacties op de foto's, en geen reacties op de reacties.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon D700 + Z6, Fujifilm X spullen en een point-and-shoot camera
Gebruikersavatar
Patrick

Clublid
Berichten: 26849


Locatie: Velserbroek
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Enkele shots Den Haag

Berichtdoor Ree » wo feb 23 2011 8:33 am

Genster schreef:
Ree schreef:
Daniël schreef:Dank je. Moet er nog wel even aandacht aan besteden. Update zal 1 dezer dagen komen. Proberen om zoveel mogelijk recht te zetten zonder details te verliezen.


Hey Daniël, dit begrijp ik niet zo goed.
Eerder in het topic geef je aan dat je de vertekening er bewust in gelaten hebt, wat heeft je van mening doen veranderen?


F*ck, jij (Ree) ook hier...
Door jou heb ik lightcatch (tijdelijk?) verlaten. Wil je a.u.b. zo vriendelijk zijn op dit forum NIET op mij(n foto's) te reageren?
Alvast bedankt!


Volgens mij ben ik hier al langer als jij maar dat even ter zijde.
Verder heb ik nog niet op jouw foto gereageerd dus ik vind je reactie nogal prematuur.
Verder als je foto's op een forum post kan je reactie verwachten, ook van mij.
Suc6 verder, en oh laat je door mijn opbouwende kritiek aub niet wegjagen, overigens wel raar dat je een draadje van een ander hiervoor gebruikt.
Verdien wat bij met je mooiste foto's: http://submit.shutterstock.com/?ref=184063

Zoals mijn Nikon thuis klikt... klikt hij overal....
Gebruikersavatar
Ree

Forumlid
Berichten: 952


Locatie: Den Helder

Onderwerp:

Re: Enkele shots Den Haag

Berichtdoor Genster » wo feb 23 2011 8:48 am

Genster schreef:F*ck, jij (Ree) ook hier...
Door jou heb ik lightcatch (tijdelijk?) verlaten. Wil je a.u.b. zo vriendelijk zijn op dit forum NIET op mij(n foto's) te reageren?
Alvast bedankt!


Ree schreef:Volgens mij ben ik hier al langer als jij maar dat even ter zijde.
Verder heb ik nog niet op jouw foto gereageerd dus ik vind je reactie nogal prematuur.

Hier nog niet maar ik heb niet zo'n beste ervaring met jou op LC:
Ree schreef:Ook ik wil niet lullig doen maar Ik begrijp de insteek ook niet helemaal.. (en ja ik heb de tekst gelezen)
Wil je met drie kiekjes (je eigen woorden) laten zien dat je 350 km gereden hebt?
Wil je laten zien dat je met je compactje kiekjes kan schieten?
Wil je laten zien dat je je D90 niet bij je had?

Nogmaals niet lullig bedoeld maar ik vraag me ook af wat je nu wilt laten zien.


Verder als je foto's op een forum post kan je reactie verwachten, ook van mij.
Suc6 verder, en oh laat je door mijn opbouwende kritiek aub niet wegjagen

Door opbouwende krituiek niet inderdaad.
overigens wel raar dat je een draadje van een ander hiervoor gebruikt.

Daar heb je gelijk in. Excuses aan Daniël daarvoor.
Genster

Clublid
Berichten: 3893


Contacteer:

Onderwerp:

Re: Enkele shots Den Haag

Berichtdoor LOKA » wo feb 23 2011 9:38 am

Ik wordt hier zo moe van, de foto's staan notabene in presentaties, houd het dan gezellig.
Persoonlijk houd ik niet zo van vertekening, maar soms spreekt het mij toch aan.
Het sleutelen aan de foto's vind ik dan ook niet zo succesvol, ik zie liever de eerste foto's, dat ziet er voor mij erg leuk uit.

Enne niet verkeerd he, even de camera van je pa, ga zo door want je belichting en zo ziet er goed uit mijn complimeneten.

Groetjes Karin
Gebruikersavatar
LOKA

Forumlid
Berichten: 655


Contacteer:

Onderwerp:

Re: Enkele shots Den Haag

Berichtdoor Patrick » wo feb 23 2011 10:57 am

Ik heb geen tijd dit te gaan volgen. Jammer van het draadje. Willen de heren dit verder via PB of ergens anders uitvechten. Slotje.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon D700 + Z6, Fujifilm X spullen en een point-and-shoot camera
Gebruikersavatar
Patrick

Clublid
Berichten: 26849


Locatie: Velserbroek
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:


Terug naar “Foto presentaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten