Avedon Thema
- Bea
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Avedon Thema
Lawrence ik vind de foto's echt prachtig! Een unieke serie. Ik ga snel de rest op je site bekijken.
Lawrence, ben diep onder de indruk over de foto's, toch goed dat zo'n THEMA weer bij de berichten staat want er staat erg veel.
De diverse "negatieve"opmerkingen die laten we links liggen want er zijn ergere dingen in de wereld.
Als ik dit had willen realiseren had ik honderden kilo's nodig gehad dus beslist geen verspilling.
Wat is het adres van je site?
groet beersy
De diverse "negatieve"opmerkingen die laten we links liggen want er zijn ergere dingen in de wereld.
Als ik dit had willen realiseren had ik honderden kilo's nodig gehad dus beslist geen verspilling.
Wat is het adres van je site?
groet beersy
Als je op een foto klikt, open je de exifviewer en dan nog een keer op meerinfo.
In Basic Image Information onderaan staat de URL naar deze foto: http://www.dutchfoto.nl/nikon/_DFT2777.jpg
Het eerste gedeelte is zijn site.
George
In Basic Image Information onderaan staat de URL naar deze foto: http://www.dutchfoto.nl/nikon/_DFT2777.jpg
George
thanks, ga vanavond bezoekje eraan doen !!george013 schreef:Als je op een foto klikt, open je de exifviewer en dan nog een keer op meerinfo.
George
Heb het gevonden, helemaal top en wat ik schreef over dat ik een paar honderd kilo nodig zou hebben klopt maar het eindresultaat gaat het dan niet worden van mij,Henk schreef:Lawrence,
T O P! Zowel 't idee, als de uitwerking en uitvoering hiervan. Heel erg mooi gedaan. Niets op aan te merken.
Behalve dat ik 't leuk vind dat je 't hele verhaal voorzien hebt van een "BTS".
En, blijf maar gewoon posten hier. Doe 't dan voor degene die 't leuk vinden om zulk werk hier te zien, die je foto's al lang een keer hebben gezien, maar meerdere malen kijken voor dat ze een reactie geven...
Zoals hier, vind ze gewoon af! Wanneer krijg je de beoordeling van je studie?
Fraaie site heb je trouwens ook! @ Beersy, George.. de site is overigens ook gewoon te vinden door te kliken op 't symbool voor de webpagina onder de naam / afbeelding van Lawrence (naast zijn bericht) of in zijn profiel.
- aquarius
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Hoi Lawrence,
Ik vind de foto`s echt geweldig maar ik moet je ( en de andere forumleden) er toch op wijzen dat dit niet helemaal zonder gevaar is. Je zou zo maar een stofexplosie kunnen veroorzaken met dat meel en de ontsteking van de flitsers. Kijk hier mee uit.
(Dit commentaar lever ik puur uit bezorgdheid
)
Groet,
Aquarius
Ik vind de foto`s echt geweldig maar ik moet je ( en de andere forumleden) er toch op wijzen dat dit niet helemaal zonder gevaar is. Je zou zo maar een stofexplosie kunnen veroorzaken met dat meel en de ontsteking van de flitsers. Kijk hier mee uit.
(Dit commentaar lever ik puur uit bezorgdheid

Groet,
Aquarius
Het verschil tussen onkruid en een bloem is een oordeel.
D3 D4S en nog wat materiaal voor mijn lensdoekjes.
D3 D4S en nog wat materiaal voor mijn lensdoekjes.
- Niels
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
Zoals ik...Henk schreef:En, blijf maar gewoon posten hier. Doe 't dan voor degene die 't leuk vinden om zulk werk hier te zien, die je foto's al lang een keer hebben gezien, maar meerdere malen kijken voor dat ze een reactie geven...

Klikken is nog nooit zo leuk geweest met mijn Nikon...
Flickr
Nikon D7000, Nikkor 16-85 VRII, Nikkor 50mm 1.4G, SB-700, Fuji X20 en een hoop kleine rommel erbij...
Flickr
Nikon D7000, Nikkor 16-85 VRII, Nikkor 50mm 1.4G, SB-700, Fuji X20 en een hoop kleine rommel erbij...
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Super mooie foto's! Dit smaakt naar meer. Ik hoop nog vaak op deze site van jouw werk te kunnen genieten.
website http://reintjurjens.weebly.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- gijsmondria
- Forumlid
Heb genoten van jouw portfolio, je bent naast een goede fotograaf ook een geweldige nabewerker.
Nikon D90
Nikon 80-200 f2.8 - Tamron 17-50 2.8 - Kenko pro 2x
Nikon 80-200 f2.8 - Tamron 17-50 2.8 - Kenko pro 2x
- Arabia
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Dank voor de comments.
Nogmaals ik waardeer het enorm als ik feedback krijg op mijn serie's of foto's en dan natuurlijk de positieve en negatieve.
Wat ik neer wilde zetten in mijn betoog was dat (-) clublid totaal geen houdelijke feedback gaf en maar gewoon wat spuwde.
En daar baal ik van.... nietszeggend lucht verplaatsen.
Ik zal in het loop van dit jaar meerdere concepten en projecten plaatsen. Dat is beloofd!
Lawrence
Nogmaals ik waardeer het enorm als ik feedback krijg op mijn serie's of foto's en dan natuurlijk de positieve en negatieve.
Wat ik neer wilde zetten in mijn betoog was dat (-) clublid totaal geen houdelijke feedback gaf en maar gewoon wat spuwde.
En daar baal ik van.... nietszeggend lucht verplaatsen.
Ik zal in het loop van dit jaar meerdere concepten en projecten plaatsen. Dat is beloofd!
Lawrence
Woorden zeggen veel te vaak wat ik niet bedoel...
Het zijn prachtige foto`s geworden Lawrence! Complimenten hoor
Ik hoop nog veel te zien van reportages
Reacties over het "voedselgebruik" hebben niks met de foto te maken en mensen die zich daar druk over maken moeten maar overstappen naar een kookforum!.

Ik hoop nog veel te zien van reportages
Reacties over het "voedselgebruik" hebben niks met de foto te maken en mensen die zich daar druk over maken moeten maar overstappen naar een kookforum!.
Dag Lawrence,
Ik heb je foto's nu al 5 of 6 keer bekeken, zowel hier als op je site. Ook het BTS filmpje heb ik uitgebreid bewonderd. Ik word er nog steeds stil van....
Ben zelf net begonnen aan de fotovakschool, maar als ik aan het eind van de opleiding (over een paar jaar dus) zoiets zou kunnen maken, zou me dat erg gelukkig maken!
Laat je vooral niet afleiden door niet-fototechnisch commentaar op een foto-site zou ik zeggen!
Ik heb je foto's nu al 5 of 6 keer bekeken, zowel hier als op je site. Ook het BTS filmpje heb ik uitgebreid bewonderd. Ik word er nog steeds stil van....

Ben zelf net begonnen aan de fotovakschool, maar als ik aan het eind van de opleiding (over een paar jaar dus) zoiets zou kunnen maken, zou me dat erg gelukkig maken!
Laat je vooral niet afleiden door niet-fototechnisch commentaar op een foto-site zou ik zeggen!

D700; D80 ; Nikkor 60mm Micro f/2.8 ; Nikkor 85 f/1.8; Nikkor 16-35 f/4.0; Nikkor 24-70 f/2.8 ; Nikkor 70-200 VRII f/2.8 ; Nikkor TC2.0 III; Nikon SB910,SB600; MB-D10 ; Manfrotto 055XPROB met 498RC2; Feisol CM-1471
Lawrence: goed concept en erg mooie foto´s!
Je gebruikt in je foto's duidelijk zichtbaar meerdere lichtbronnen, vanaf verschillende kanten.
Bij modellen zou dat niet mijn keuze zijn, komt m.i. minder natuurlijk over.
Maar dat is natuurlijk een kwestie van stijl en persoonlijke smaak.
Je gebruikt in je foto's duidelijk zichtbaar meerdere lichtbronnen, vanaf verschillende kanten.
Bij modellen zou dat niet mijn keuze zijn, komt m.i. minder natuurlijk over.
Maar dat is natuurlijk een kwestie van stijl en persoonlijke smaak.

- Frank Roelofs
- Forumlid
Wat een enorm mooie serie is dit zeg. Heb net de site en video ook even bekeken. Wat je toch kunt bereiken met relatief eenvoudige middelen! Paar lampen, ventilator en een berg meel.
Kennis en kunde van het fotograferen even niet mee geteld dan.
Kennis en kunde van het fotograferen even niet mee geteld dan.
Wat leuk Fuji spul (X-T1 | X-T3, 14, 23, 35 en 56 mm) en geen Nikon meer. Toch weer een Nikon D700 en een Fijifilm S5pro in gebruik genomen.
- Germay
- Forumlid
Lawrence,wat een prachtige platen ik heb er héél erg van genoten ik wou dat ik er de mogelijkheid en kunde voor had, en laat je niet weerhouden om nieuwe foto's te posten door het commentaar van een zogenaamde milieu freak.
:mrgreen: :mrgreen:

Wat ik eerst NIKON probeer ik nu te verbeteren.
Met een vriendelijke groet,
Gert.
Camera D7000,en tig lichtsterk glaswerk hangend aan de Black-Rapid.
Met een vriendelijke groet,
Gert.
Camera D7000,en tig lichtsterk glaswerk hangend aan de Black-Rapid.