Avedon Thema

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Frank B
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Avedon Thema

Bericht door Frank B » do feb 24 2011 6:53 pm

Ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop ooit zulke mooie platen te kunnen laten zien. Meer van dit...please!
Laatst gewijzigd door Frank B op do feb 24 2011 7:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

jettiny
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door jettiny » do feb 24 2011 7:02 pm

Heel simpel............, een tien met een griffel :lol:
Geweldig mooi.
Uiteraard ook de site bekeken en genoten van wat er nog meer op stond, absolute klasse :D

vrgr
Tiny

george013

Bericht door george013 » do feb 24 2011 8:08 pm

Uiteraard mooie foto's. Heb even moeten zoeken wat je met het thema bedoelde, hij had meerdere thema's, maar gelukt.
Ik durf het bijna niet te vragen: wat is het verschil tussen gewoon meel en tarwemeel.
George

gewoon peter

Bericht door gewoon peter » do feb 24 2011 8:18 pm

george013 schreef:Uiteraard mooie foto's. Heb even moeten zoeken wat je met het thema bedoelde, hij had meerdere thema's, maar gelukt.
Ik durf het bijna niet te vragen: wat is het verschil tussen gewoon meel en tarwemeel.
George
George en Lawrence, mag ik even (als voormalig boer :D ) roggemeel, speltmeel, gerstmeel, maismeel, sojameel en ga maar door, Tarwemail is licht (gewicht) maismeel is geel. groet van een beetje melig iemand. peter :D :D

george013

Bericht door george013 » do feb 24 2011 9:01 pm

Altijd gedacht dat Dirk vd Broek de laatste amsterdamse boer was. Nu nog gewoon meel.

Lawrence, ik geloof niet dat deze foto's in 1 keer gelukken. Mij schijnt het dat deze damens er steed bleker uit moeten gaan zien in tijdsverloop. Hoe heb je dat opgelost?

George

Arabia
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Arabia » do feb 24 2011 10:11 pm

De reden dat we gewoon meel en tarwemeel hebben gebruikt is eigenlijk heel simpel.

Normaal meel is heel fijn. Als je dat in lucht gooit heb je niets meer dan fijnstof dat als een wolk blijft hangen. We hebben dat aangevuld met het grovere tarwemeel zodoende
beter het vallende meel in beeld te brengen. Door die grovere stukken maakt dat het opgegooide meel "sporen" maakte in het beeld.

De dames hebben we om de 5 minuten met een luchtdrukspuit schoongeblazen :-) Maar ik verzeker je de dames hebben heel veel plezier gehad!!
Wij ook!

Ik hoop nu alle "boeren" dermate voldoende ingelicht te hebben inzake onze meelkeuze :-)

Lawrence
Woorden zeggen veel te vaak wat ik niet bedoel...

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”