1

2

3

4

Is geen ruis, maar licht wat erg zwak tussen de bedden door op de grond komt.....Dreamlogic schreef:Ik houd van dit soort lokaties! De laatste spreekt me wel aan, maar de tweede en de derde vind ik ook wel aardig.
Volgens mij bevat foto 1 helaas erg veel ruis op de voorgrond.
Je bedoelt op de grond? Ja dat zie ik....Maar ik zie het meer in die hele donkere partijen....veel kleine spikkeltjes. Ze zitten ook in het matras. Of ligt dat aan mijn beeldscherm(licht afgesteld misschien?)?Werner schreef:Is geen ruis, maar licht wat erg zwak tussen de bedden door op de grond komt.....Dreamlogic schreef:Ik houd van dit soort lokaties! De laatste spreekt me wel aan, maar de tweede en de derde vind ik ook wel aardig.
Geschoten met D3s op 1000 iso met de 50mm op f1.4, kan volgens mij geen ruis zijn wat je ziet......Dreamlogic schreef:Je bedoelt op de grond? Ja dat zie ik....Maar ik zie het meer in die hele donkere partijen....veel kleine spikkeltjes. Ze zitten ook in het matras. Of ligt dat aan mijn beeldscherm(licht afgesteld misschien?)?Werner schreef:Is geen ruis, maar licht wat erg zwak tussen de bedden door op de grond komt.....Dreamlogic schreef:Ik houd van dit soort lokaties! De laatste spreekt me wel aan, maar de tweede en de derde vind ik ook wel aardig.