charles schreef:Léon Obers schreef:charles schreef:
Maar in twijfel trekken of TS dit wel goed genoeg heeft overlegd met zijn klant...Tsjah.
Sorry, je moet me geen dingen in de schoenen schuiven die ik niet ter discussie heb gesteld.
Gezien de reactie van Gijsmondria ben ik niet de enige bij wie dit zo is overgekomen.
Dan lees je wel erg selectief, en ziet het simpele antwoord niet waar ik reeds eerder naar verwees:
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 29#p431529" onclick="window.open(this.href);return false;
en reacties erna waar ik schrijf dat
ondanks toestemming dit soort acties in het algemeen weinig vertrouwen uitstraalt naar buiten toe voor potentiële klanten.
charles schreef:
En ik maar denken dat de discussie over de foto moest gaan! Het ging klaarblijkelijk toch over het bestaansrecht van het bedrijf van de TS.
Het gaat ook over de foto, alleen over een ander aspect daarvan.
En ook daar lees je selectief overheen waar al eerder een antwoord op is gegeven:
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 25#p432325" onclick="window.open(this.href);return false;
Je vergeet dat diverse mensen net als ik dezelfde mening zijn toegedaan en daarin die discussie op dit vlak zelfs in gang hebben gezet en daar richting aan hebben gegeven (alleen er minder uitvoerig over schrijven

). Discussies lopen zoals ze lopen.
Verder ging de discussie helemaal niet over het bestaansrecht van het bedrijf van de TS.
Er wordt slechts opgemerkt dat het bedrijf is beëindigd.
charles schreef:
@ Topic Starter:
Ik hoop niet dat al het bovenstaande gedoe er (mede)oorzaak van is dat je je werk hebt moeten stoppen...
Denken dat een aantal uiteenlopende meningen die op een forum worden geuit (mede)oorzaak zijn van een bedrijfsbeëindiging, lijkt me wel erg naïef. Dan kunnen allerlei bedrijven dagelijks hun poorten wel sluiten. Als bedrijven sluiten, zal dat zonder die meningen ook wel gebeuren.
Een fotografisch bedrijf runnen is namelijk niet afhankelijk van wat meningen op een forum, maar van fotografisch talent, visie en daadkracht zowel creatief als zakelijk om dat financieel onafhankelijk te kunnen waarmaken als de economische omstandigheden dat toelaten.