sadness

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
charles

Re: sadness

Bericht door charles » ma apr 25 2011 12:29 am

Léon Obers schreef:
charles schreef: Maar in twijfel trekken of TS dit wel goed genoeg heeft overlegd met zijn klant...Tsjah.
Sorry, je moet me geen dingen in de schoenen schuiven die ik niet ter discussie heb gesteld.
.
Gezien de reactie van Gijsmondria ben ik niet de enige bij wie dit zo is overgekomen.
Léon Obers schreef:[
charles schreef: Verder ben ik niet degene die alles zou goed weet.
Inderdaad, dat blijkt zeer duidelijk uit je antwoorden.
.
Nou ik ben blij dat jij de wijsheid wel in pacht hebt!
Léon Obers schreef:
Maar heel de discussie lijkt al niet meer nodig te zijn. De TS is kennelijk compleet gestopt met zijn bedrijf.
En ik maar denken dat de discussie over de foto moest gaan! Het ging klaarblijkelijk toch over het bestaansrecht van het bedrijf van de TS.

@ Marten:
Jouw reactie leek me precies datgene waarover dit topic had moeten gaan.

@ Topic Starter:
Ik hoop niet dat al het bovenstaande gedoe er (mede)oorzaak van is dat je je werk hebt moeten stoppen,
want ik denk dat je voor betrokkenen heel zinvol werk hebt gedaan!

Met vriendelijke groet,

Charles Vos

Léon Obers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****

Bericht door Léon Obers » ma apr 25 2011 5:12 am

charles schreef:
Léon Obers schreef:
charles schreef: Maar in twijfel trekken of TS dit wel goed genoeg heeft overlegd met zijn klant...Tsjah.
Sorry, je moet me geen dingen in de schoenen schuiven die ik niet ter discussie heb gesteld.
Gezien de reactie van Gijsmondria ben ik niet de enige bij wie dit zo is overgekomen.
Dan lees je wel erg selectief, en ziet het simpele antwoord niet waar ik reeds eerder naar verwees: http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 29#p431529" onclick="window.open(this.href);return false;
en reacties erna waar ik schrijf dat ondanks toestemming dit soort acties in het algemeen weinig vertrouwen uitstraalt naar buiten toe voor potentiële klanten.
charles schreef: En ik maar denken dat de discussie over de foto moest gaan! Het ging klaarblijkelijk toch over het bestaansrecht van het bedrijf van de TS.
Het gaat ook over de foto, alleen over een ander aspect daarvan.
En ook daar lees je selectief overheen waar al eerder een antwoord op is gegeven: http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 25#p432325" onclick="window.open(this.href);return false;
Je vergeet dat diverse mensen net als ik dezelfde mening zijn toegedaan en daarin die discussie op dit vlak zelfs in gang hebben gezet en daar richting aan hebben gegeven (alleen er minder uitvoerig over schrijven 8) ). Discussies lopen zoals ze lopen.

Verder ging de discussie helemaal niet over het bestaansrecht van het bedrijf van de TS.
Er wordt slechts opgemerkt dat het bedrijf is beëindigd.
charles schreef: @ Topic Starter:
Ik hoop niet dat al het bovenstaande gedoe er (mede)oorzaak van is dat je je werk hebt moeten stoppen...
Denken dat een aantal uiteenlopende meningen die op een forum worden geuit (mede)oorzaak zijn van een bedrijfsbeëindiging, lijkt me wel erg naïef. Dan kunnen allerlei bedrijven dagelijks hun poorten wel sluiten. Als bedrijven sluiten, zal dat zonder die meningen ook wel gebeuren.
Een fotografisch bedrijf runnen is namelijk niet afhankelijk van wat meningen op een forum, maar van fotografisch talent, visie en daadkracht zowel creatief als zakelijk om dat financieel onafhankelijk te kunnen waarmaken als de economische omstandigheden dat toelaten.
Vriendelijke groet, Léon Obers

Jasiu
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Jasiu » ma apr 25 2011 11:53 am

Peterpan schreef:
Barry schreef:De foto zegt meer dan woorden kunnen doen! Ik vind het wel jammer dat de foto niet erg scherp is.
Ik vraag mezelf wel af waarom er foto`s gemaakt worden tijdens een uitvaart :?:
Het schijnt een 'nieuw' fenomeen te zijn. Zo kun je ook al dineren na een crematie als je dat wilt.
Tegenwoordig kan bijna alles wat je wilt.
wat je hier vermeld , kon 15 jaar geleden al in Polen !!

is niks nieuws hoor ...heeft alleen heel lang in de "ijskast" gestaan !! :wink:
>>> Mijn "KRITIEK" is altijd mijn eerlijke "MENING" en nooit mijn "COMMENTAAR" <<<

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”