Of als bos:

Geen idee hoe ze heten. Jullie?
Vind ze niet echt wild ze staan gewoon rustig en vrdig te wachtenflippie17 schreef:Volgens Syl (mijn vrouw) zijn het wilde chrysanten, geen idee of het klopt want ik ben niet zo van de bloemetjes.
De tweede foto neem ik aan? Die eerst is niet zo geslaagd. Die bloemen stonden te wiegen in de wind, dus iets enigszins scherps afleveren was al lastig genoeg.YvonneSchutte schreef:Het zou wel eens speenkruid kunnen zijn.Heb gezocht in onze ANWB natuurgids,maar kan het niet goed onderscheiden.Die plaatjes lijken allemaal op elkaar.
Mooie foto trouwens.
Dat was niet eens helemaal onwaar. Zelfde familie.Marti58 schreef:gewoon een paarde bloem ..niet meer en niet minder
zullen we het dan maar houden op flora-vervalsing, fauna kan zo lastig bloeien...Floor schreef:Is wel weer een voorbeeldje van fauna-vervalsing.
Deze soort is een plant die bij goed gesorteerde tuincentra volop verkrijgbaar is.
En doordat ze het in onze tuinen zo goed doen krijgen ze de kans om buiten onze tuinen te vestigen.
Doet er niet minder aan toe dat ze best wel mooi zijn
Poompie schreef:zullen we het dan maar houden op flora-vervalsing, fauna kan zo lastig bloeien...Floor schreef:Is wel weer een voorbeeldje van fauna-vervalsing.
Deze soort is een plant die bij goed gesorteerde tuincentra volop verkrijgbaar is.
En doordat ze het in onze tuinen zo goed doen krijgen ze de kans om buiten onze tuinen te vestigen.
Doet er niet minder aan toe dat ze best wel mooi zijn