Maar ja, gelukkig heeft mijn vrouw ook een Nikon en zijn de FX lenzen altijd in gebruik

Gr. Simon
Wat bedoel je precies?sdbfotografie schreef:Tja en zo ga je weer twijfelen haha ... maar de voorraad is dramatisch nu, dus ik heb nog zat tijd om na te denken
En toch ook nog een 170-500 Sigma? Ik vermoed dat de meeste van je lenzen voor FX geschikt zijn (m.u.v. de 18-200 en 18-55 nikons die je toch al niet of nooit gebruikt).sdbfotografie schreef:Ja het wordt dan toch de D700. Ik wil dat al een tijdje, maar ik twijfelde enorm over de DX lenzen. (daar ben ik dus nu wel uit)
Algehele onthouding zal mij niet lukken haha ....
O ja Henk, je was benieuwd naar het overige glaswerk:
Tokina 12-24mm F4
Sigma 70-300 F5,6
18-200 van Nikon, maar die gebruik ik eigenlijk alleen op vakantie.
en nog een kitlensje 18-55 geloof ik (nooit gebruikt)
En de 24-70 is de eerst volgende aankoop, als ik weer gespaard hebnatuurlijk.
Eerst maar de D700 (over een paar weekjes heb ik genoeg) want ik wil natuurlijk gelijk weer van alles erbij met een batterij-grip en extra accu's ... dus het loopt altijd op zo'n bezoekje aan de Kemera-Express haha.
Gr. Simon
Simon, kies voor de D700.sdbfotografie schreef:....Ik zit te twijfelen tussen de D300s of de D700, ...
Ik bedoel dat ik weer aan het twijfelen ben tussen de D700 en de D300s, terwijl ik dacht dat ik er uit was haha ... en de verkrijgbaarheid van Nikon producten is al wat lastiger .. bij de Kamera Express zijn ze er niet meer in ieder geval ... en dat is mijn winkel.....Patrick schreef:Wat bedoel je precies?sdbfotografie schreef:Tja en zo ga je weer twijfelen haha ... maar de voorraad is dramatisch nu, dus ik heb nog zat tijd om na te denken