Nikon vs Canon

Discussies over ons favoriete merk
Plaats reactie
Nikon-Jim
Forumlid
Forumlid

Nikon vs Canon

Bericht door Nikon-Jim » do mei 12 2011 9:11 pm

Ik heb niets tegen het merk Canon hoor, in het eerste jaar bij mijn nieuwe werkgever heb ik zelfs, als Nikon-liefhebber, met een Canon 5 mk2 en 1DS mark1 gewerkt.
Als er toch een Nikon vs Canon discussie gevoerd gaat worden, kijk even hier:
http://testcams.com/blog/2011/05/03/nik ... mic-range/
Dit is wat betreft DX of wel APS-C kamera's, het is mij nogal duidelijk wie de beste is :mryellow:
Kijk voorlopig hier voor mijn foto's:
http://www.flickr.com/photos/jimmyp_64/" onclick="window.open(this.href);return false;

Onno
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Nikon vs Canon

Bericht door Onno » do mei 12 2011 11:12 pm

Kijk ook 's hier: http://www.nikon-club-nederland.nl/?p=1242" onclick="window.open(this.href);return false;
:-)

JKfoto

Bericht door JKfoto » za mei 14 2011 10:45 am

Sorry dat ik het zeg hoor en bedoel er verder ook niets mee maar:

A: I.p.v. ons bezig te houden met welk merk er beter is, zouden wij niet gewoon onze tijd moeten besteden aan het daadwerkelijke fotograferen?

B: Een "slechtere" fotograaf maakt zich zorgen om zijn/haar apparatuur, een goede fotograaf maakt zich zorgen om het licht!

Al die Brand Debates moeten gewoon eens een keer ophouden...maak je geen zorgen om je tools, maar om de tools achter de camera ;-)

George Fennes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door George Fennes » za mei 14 2011 11:25 am

JKfoto schreef:Sorry dat ik het zeg hoor en bedoel er verder ook niets mee maar:

A: I.p.v. ons bezig te houden met welk merk er beter is, zouden wij niet gewoon onze tijd moeten besteden aan het daadwerkelijke fotograferen?

B: Een "slechtere" fotograaf maakt zich zorgen om zijn/haar apparatuur, een goede fotograaf maakt zich zorgen om het licht!

Al die Brand Debates moeten gewoon eens een keer ophouden...maak je geen zorgen om je tools, maar om de tools achter de camera ;-)
Hier kan ik mij wel in vinden :P
Vergeet niet dat dit een forum is van Nikon idioten :lol: :P :lol: :P :lol: :P
Blijf het objectief bekijken

JKfoto

Bericht door JKfoto » za mei 14 2011 11:39 am

George Fennes schreef:
JKfoto schreef:Sorry dat ik het zeg hoor en bedoel er verder ook niets mee maar:

Hier kan ik mij wel in vinden :P
Vergeet niet dat dit een forum is van Nikon idioten :lol: :P :lol: :P :lol: :P
Haha ik snap natuurlijk wel dat wij allen trotse Nikon gebruikers zijn maar ik heb ook foto's gezien welke gemaakt zijn met een: Canon, Minolta/Sony, Olympus, Pentax etc etc waar mijn bek van open viel :shock: :mryellow:

Zo.....ik ga weer lekker fotograferen. Jazz Weekend hier in Amersfoort

Plaats reactie

Terug naar “Nikon”