Klederdracht tijdens "De slag om Bourtange"
Re: Klederdracht tijdens "De slag om Bourtange"
Zo is het exact George, invul, invul en nog eens invulflits. Frans, jij ook hartelijk dank voor het compliment.
Groet,
ALE
Groet,
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Heb nog even gekeken naar foto 7 Arthur.
Ik denk dat het licht onder een te scherpe hoek op persoon valt, althans dat is wat ik ervan denk.
Iets frontaler had imo iets beter geweest, maar goed niemand heeft er een opmerking over gemaakt, dus zal het wel aan mij liggen.
Tevens snap ik ook, dat je niet de gewenste hoek (iets hoger dan het hoofd), hebt kunnen innemen ivm de grote rand van de hoed.
Dat is wat imo anders dan je gewend bent.
Maar nogmaals ik doe het je niet na hoor !!
Klasse !!
vrgr
Tiny
Ik denk dat het licht onder een te scherpe hoek op persoon valt, althans dat is wat ik ervan denk.
Iets frontaler had imo iets beter geweest, maar goed niemand heeft er een opmerking over gemaakt, dus zal het wel aan mij liggen.

Tevens snap ik ook, dat je niet de gewenste hoek (iets hoger dan het hoofd), hebt kunnen innemen ivm de grote rand van de hoed.
Dat is wat imo anders dan je gewend bent.
Maar nogmaals ik doe het je niet na hoor !!

Klasse !!
vrgr
Tiny
- JBD
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Als deze man weer eens een serie op het forum plaatst, durf ik een hele tijd niets meer te doen!! 

Prachtig flitswerk !! zou toch een keer een les moeten gaan volgen in flitstechnieken, heel mooi.
NAS Buikpijn
- André
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Ze weer weer helemaal geweldig Arthur, en dan je uitleg, het lijkt allemaal zo appeltje-eitje, tot je zelf met jouw tips aan de slag gaat. Inmiddels een aantal keer geprobeerd, maar het blijft toch behoorlijk lastig hoor.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Ik denk dat ik nu zie wat jij bedoelt. De slagschaduw op zijn neus is te hard. Had ik de beste man in kwestie iets meer naar het raam toe gedraaid en ik zelf een andere positie had ingenomen was het inderdaad een ander gezicht geweest. Check, en dank voor je opmerking, ik kan hier wel wat mee.jettiny schreef: Ik denk dat het licht onder een te scherpe hoek op persoon valt, althans dat is wat ik ervan denk.
Iets frontaler had imo iets beter geweest
U zei..... Wie had die mooie foto's van die vlinders en orchideeën ook al weer geschoten..... De opnamen van die mevrouw staan wel terecht op de homepage van dit forum te pronken. Als je haar kent, doe haar dan de groetjes van mij en vraag of ik een keer les van haar kan krijgen!Blacksheep schreef:Als deze man weer eens een serie op het forum plaatst, durf ik een hele tijd niets meer te doen!!

Doen Nicole, krijg je nooit spijt van! En als je het spelletje doorhebt, word je steeds creatiever. Ik weet dat het moeilijk voor te stellen is om nog creatiever te worden als dat jij al bent, maar het kan wel.Nicole schreef: zou toch een keer een les moeten gaan volgen in flitstechnieken.
Blijven oefenen Flippie, blijven oefenen. Vergelijk je foto's van Limburg maar eens met die van een jaar geleden. Verschil van dag en nacht!!!!!! Je boekt grote vooruitgang als je het maar blijft proberen.
Bedankt allemaal voor jullie reacties,
ALE
Nog 2 maandjes dan ben ik klaar met mijn opleiding en weer tijd voor fotografie.... dan ga ik dit zeker doenDoen Nicole, krijg je nooit spijt van! En als je het spelletje doorhebt, word je steeds creatiever. Ik weet dat het moeilijk voor te stellen is om nog creatiever te worden als dat jij al bent, maar het kan wel.

Ik kan vast wel bij iemand hier van het forum een dagje komen oefenen :mrgreen:
NAS Buikpijn
Ik lees hier overal op het forum: 25 juniNicole schreef:Ik kan vast wel bij iemand hier van het forum een dagje komen oefenen :mrgreen:

Mij te veel mensen. Veel plezier.
George
George
Die had ik ook gelezen, helaas werk ik dan ;(
NAS Buikpijn
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Wow wat vind ik dit mooi.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.
Jammer mensen, volgende keer beter. Jac, bedankt voor het kijken en je reactie.
Groet,
ALE
Groet,
ALE