Hier een paar foto's van de afgelopen twee weken:
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

Bedankt voor je reactie Tom.Tom schreef:Mooie belichting, eindelijk een keer niet van die donkere foto's als de meeste hier!
Nou, op 5 na. Waarom heb je die zo gemaakt?
Bedankt voor de tip.Tom schreef:Duidelijk, maar ik was nieuwsgierig of er een reden achter zat. De rest is keurig namelijk!
Wat betreft felle zon en schaduwen: heb je in RAW geschoten? Dan zou je eens kunnen proberen om de shadows in bijv. ViewNX op te krikken. Dat is meestal mijn truukje bij dat soort foto's. Maakt ze wel wat 'plat', dus met mate toepassen.
Bedankt voor je reactie.Schoonderbeek schreef:Een hele mooi bestemming zo te zien en heel mooi weer.
Maar wat een ruis en onscherpte in de foto's !
Foto 2 de wolk daar is het heel goed te zien. En meerdere foto's, jammer.
Als je goed kijkt, zie je rechts het woord "cigars"Zelfontspanner schreef:Mooie "kiekjes".
Foto 8 is echt FOUT.
De wieken zitten precies verkeerd om.
Heb jij em gespiegeld of ist ie echt fout?
Ha, ik heb het gezien. De molen is inderdaad foutZelfontspanner schreef:Heb mijn eerste reactie aangepast.
Google maar eens op foto's van molens, dan zie je wat ik bedoel.
Waar was dit als ik vragen mag?
@ Genster.Genster schreef:Bedankt voor je reactie.Schoonderbeek schreef:Een hele mooi bestemming zo te zien en heel mooi weer.
Maar wat een ruis en onscherpte in de foto's !
Foto 2 de wolk daar is het heel goed te zien. En meerdere foto's, jammer.
Ruis en onscherpte kon IK niet echt ontdekken, maar ik zag wel dat er met converteren wat fout is gegaan. Het aantal kleuren stond op max. 256 en DAT heb ik inmiddels aangepast.Schoonderbeek schreef: Zo te zien heb je de foto's aangepast, klop dat ?
Ze zien er nu veel beter uit.
Dank je Jacjac49 schreef:Een mooie serie,inderdaad met mooie frisse kleuren.
Jac.