D7000 Kantelbaar lcd scherm?
Re: D7000 Kantelbaar lcd scherm?
@ Eeuw: dit is inderdaad wat ik zocht, alleen vond ik een kantelbaar schermpje een gemis als ik een zelfportretje ergens wou maken. En de spiegel naar je toe draaien wanneer je voor de lens staat, kan die net niet! 

- Eeuw
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Mocht je toevallig een iPod Touch of iPhone hebben, dan bestaan ook daar simpele oplossingen voor. Zo'n ding kun je ook als live-view monitor gebruiken.
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
Ik heb een iPhone, dus dat zou helemaal geweldig zijn 
Even opzoeken hoe zo iets heet. Keep you posted

- Eeuw
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
"DSLR remote"sjitmeel schreef:Ik heb een iPhone, dus dat zou helemaal geweldig zijn
je hebt de app nodig en een progje op de pc/mac dat als server dienst doet. Het werkt alleen als je camera is aangesloten op je computer en de camera live-view heeft (geloof ik)

*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
Ik heb het inderdaad gevonden. Het enige nadeel daaraan, is dat je dslr idd gekoppeld moet zijn aan een pc. Maar wel handig om te weten dat het ook mogelijk is je cam draadloos te bedienen. Thanx anyway!