Mochten er nog andere opmerkingen te maken zijn op de foto of de bewerking ervan zijn die natuurlijk van harte welkom.

De foto is gemaakt met mijn D5000 - VR 18-55mm F/3.5-5.6 G
Op 28 mm - ISO 200 - 1/80 sec - F/9
Groet Toon

Forse correcties worden er vaak niet beter op.T2on schreef:Maar het wordt er nou niet echt beter op nee.
Zijn er misschien zaken die ik tijdens het maken van de foto anders had kunnen doen?

Tja, dat kan in diverse programma's.T2on schreef:Kun je mij vertellen hoe die handeling heet om de lijnen rechter te zetten?
Waarom is het mooier als de verticale lijnen recht staan? Doordat de lijnen naar boven toe naar elkaar toelopen (gewoon perspectief) wordt de hoogte juist geaccentueerd. Het komt misschien omdat ik groothoek en de daarbij behorende perspectivische vertekening erg fraai vind. Van mij hadden dit perspectief nog veel sterker mogen zijn.T2on schreef:Marten bedankt voor je uitleg.
Denk inderdaad dat het mooier zou zijn als de lijnen recht op elkaar zouden staan (vandaar ook mijn vraag). Maar in de bewerking wordt hij er m.i. niet beter op. Misschien eens proberen van verder af de foto te nemen.
Groet Toon