1.
2.
Misschien dat je zou kunnen uitleggen wat je wil bereiken, want ik vind ze allebei niets.Frans Hofstede schreef:Kan niet beslissen tussen deze 2 welke sterker werkt
Dat je dorst krijgtyzf1kr schreef:Misschien dat je zou kunnen uitleggen wat je wil bereiken, want ik vind ze allebei niets.Frans Hofstede schreef:Kan niet beslissen tussen deze 2 welke sterker werkt
Bedankt voor je commentaar Jack. Je hebt me geholpen te zien wat mijn twijfel is. "Rommelig" is het juiste woord. Zat daarom te knoeien met Bokeh, waarbij de laatste met zwart wit achtergrond mij het best bevalt. De term "grappig" vind ik wel van toepassing. Ik vond het inderdaad grappig om deze foto te maken, zonder verdere pretenties.JacTrum schreef:Zonder nou te willen zeggen dat ik het 'helemaal niks' vind, ben ik ook niet echt weg van de foto's. Ze ogen voor mij te rommelig, misschien omdat het gebied tussen de twee groepen flessen te groot is en inderdaad niet duidelijk is wat het bedoelde effect is. De laatste foto vind ik wel grappig, maar niet meer dan dat.