Zijn dit mooie foto's?

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
kaj180

Zijn dit mooie foto's?

Bericht door kaj180 » wo jun 22 2011 9:42 pm

Aan jullie de vraag: Zijn dit mooie foto's? En welke vinden jullie de mooiste?
Ik heb ze afgelopen zaterdagmiddag gemaakt tijdens het Parkfeest.
1:
Afbeelding
2:
Afbeelding
3:
Afbeelding
4:
Afbeelding
5 (bij deze foto staat die middelste man een beetje ongelegen, nu lijkt het net alsof het meisje aan het oor van de meneer krabt).
Afbeelding

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Zijn dit mooie foto's?

Bericht door JacTrum » wo jun 22 2011 10:11 pm

De foto's mankeert niet veel aan, maar ze zijn een beetje veel van hetzelfde. De kinderen staan er leuk op. Voor wat het foto nr. 1 betreft: Leuk moment, zo 'knauwend' op dat ijsje, maar wanneer je een lager camerastandpunt had genomen had je een wat aardiger compositie kunnen maken.
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

Dreamlogic
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Dreamlogic » do jun 23 2011 9:52 am

Inderdaad wat veel van hetzelfde. De eerste foto springt eruit qua onderwerp. Net wat Jac zegt...had je een iets lager standpunt ingenomen dan had het jongetje nog meer uit de foto gesprongen. Maar ja...kinderen kun je vaak niet sturen en je moet dan ook gebruik maken van het moment.

De uitdrukking van het meisje op de 2e foto vind ik ook wel grappig, misschien had je de achtergrond nog net wat meer kunnen laten vervagen.
Ik ben een ZIJ! Mijn Flickr-pagina Dreamlogic Design
D7000 D3000 Nikkor 18-55mm Nikkor 50mm 1.4G Tamron 17-50mm 2.8 statief Velbon Sherpa Yongnuo 460II

kaj180

Bericht door kaj180 » do jun 23 2011 11:08 am

Bij de eerste foto was het in eerste instantie eigenlijk niet de bedoeling om dat jochie scherp op de foto te zetten maar het kijkende publiek. Maar het bleek er toch wel mooi uit te zien.

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”