Hierbij mijn eerste foto op het forum. Dit is onze poes Phoebe. Nu de exif nog, ga er aan werken

Je gaat het echt leren (goed kijken); maar helaas heeft een kat daar meestal maling aan en gaat zijn of haar weg. Dus snelheid van handelen is ook vereist. Cyperse katten hebben vaak een M. Ik heb ook een foto (van een grote foto) geplaatst en daar zal je dat verschijnsel ook wel zien.Lilianne schreef:Ja daar ben ik het helemaal mee eens. Maar had toen even niet de mogelijkheid om dat anders te doen omdat de kat te hoog zat. Toch vond ik de foto wel wat hebben. Ben daar ook inmiddels beter op aan het letten.
Leuk dat jij ook een kat hebt gehad die hierop lijkt. En die 'm' is mij nog nooit opgevallen maar nu zie ik het ook inderdaad, grappig.
Dus ook bij jou is de kat de baas. Maar hij regeert in ieder geval met genoegen en dat moet je inderdaad niet gaan verstoren (dat lukt helaas niet).Enrico schreef:Ja, symetrie zou prachtig zijn, maar hij lag boven aan de trap neer te kijken op 'zijn volk' en om dan aan zijn pootjes te gaan trekken om het allemaal goed te gaan leggen?, dat trekt meneer echt niet
Zeer fraaie foto's maar snap niet waarom je deze online hebt gezet. Klaar voor de prullenbak.LHS_80 schreef:
k: