goedenmiddag!
Mijn klaptop was gecrashed en nu heb ik een nieuwe waar ik van alles weer op wil installeren. Onder ander de software welke ik bij mijn D5000 heb gekregen, krijg echter constant fout meldingen?
Heb op deze laptop Windows 7 zitten, iemand een ideetje wat ik fout doe of wat het kan zijn??
Thanks
Nikon software suite
Re: Nikon software suite
Is de software geschikt voor Windows 7? Welke foutmeldingen krijg je?
Bij het installeren kies: uitvoeren als Administrator (zie Google als je niet weet hoe dat werkt).
Bij het installeren kies: uitvoeren als Administrator (zie Google als je niet weet hoe dat werkt).
D90, Tamron 17-50 f/2.8, Nikon AF-S DX 35mm f/1.8G, Nikon AF-D 80-200 f/2.8 ED, Nikon AF-S VR 70-300 f/4.5-5.6G IF-ED, Nikon AF-S VR micro 105mm f/2.8G
(D40 + 18-55)
(D40 + 18-55)
Was weer eens te ongeduldig en wilde direct wat programmaatjes installeren vanaf de cd, dat werkte niet! Nu gewoon vanaf het begin af aan alles installeren en dan doet alles het wel, beginnen bij Nikon Transfer en de rest gaat vanzelf!!
Thanks, voor het meedenken!

Thanks, voor het meedenken!

- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Ron,
Ik zou van http://www.nikon.nl" onclick="window.open(this.href);return false; gewoon een niewe versie ophalen
NB als je ViewNX versie 2 ophaalt komt transfer vanzelf mee.
NBNB View versie 1 kan je ernaast op een systeem laten staan.
Als je anders dan Nederlands wilt, moet je b.v. naar de engelse (UK) Nikon site gaan.
Groeten, Gijs
Ik zou van http://www.nikon.nl" onclick="window.open(this.href);return false; gewoon een niewe versie ophalen
NB als je ViewNX versie 2 ophaalt komt transfer vanzelf mee.
NBNB View versie 1 kan je ernaast op een systeem laten staan.
Als je anders dan Nederlands wilt, moet je b.v. naar de engelse (UK) Nikon site gaan.
Groeten, Gijs
Laatst gewijzigd door gijs sandberg op wo jul 06 2011 4:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
Mooi dat het nu wel werkt 

D90, Tamron 17-50 f/2.8, Nikon AF-S DX 35mm f/1.8G, Nikon AF-D 80-200 f/2.8 ED, Nikon AF-S VR 70-300 f/4.5-5.6G IF-ED, Nikon AF-S VR micro 105mm f/2.8G
(D40 + 18-55)
(D40 + 18-55)
Ben ik ook blij mee!!hansvk schreef:Mooi dat het nu wel werkt
Zaterdag een dagje trialrijden en wil daar weer eens gaan experimenteren met de camera!