Al het commentaar is welkom als het maar constructief is.
1

2

3

4

5

6

7

8

Leuke serie, maar naar mijn mening heb je in deze zonnige omstandigheden ruim voldoende licht om scherpe foto's te maken, ook zonder statief. Kan je de Exif gegevens er misschien bij zetten?GonzoGoesNikon schreef:Ik had helaas geen statief bij me anders zouden ze scherper zijn geweest.
Voor de exif aan klikken met rechter muisknop als je PhotoMe of Opanda hebt kun je het daar vindenArthur Mol schreef:Leuke serie, maar naar mijn mening heb je in deze zonnige omstandigheden ruim voldoende licht om scherpe foto's te maken, ook zonder statief. Kan je de Exif gegevens er misschien bij zetten?GonzoGoesNikon schreef:Ik had helaas geen statief bij me anders zouden ze scherper zijn geweest.
Foto 1Arthur Mol schreef:Nee, Opanda zegt:
op hoeveel had ik m dan moeten zetten, i.v.m. met zon zou ik gigantisch overbelicht uitkomen met ISO 100 en sluitertijd 1/4000jac49 schreef:Wel mooi in beeld gebracht ,en ja waarom een diafragma van F/14.
Jac.
JacTrum schreef:Ik kan me voorstellen dat je gaat fotograferen als je zoiets tijdens je vakantie tegenkomt. Maar dit zijn eerlijk gezegd gewoon toeristische plaatjes van iets dat je toevallig tegenkwam. Als je er echt iets van wilt maken houd je het niet bij dit soort overzichtplaatjes, maar zoek je naar details, Close up van een gespannen gezicht; een ingewikkelde pose van dichtbij.