woordje uitleg : Gisteren slecht weer, dan maar verder werken aan een project dat ik al een hele tijd in mijn hoofd heb en wil verwezenlijken. Het is een tafereel dat ik eerst in mijn hoofd ontwerp om het dan fotografisch weer te geven. It's a new way : Daarvoor gebruik ik verschillende foto's, die ik nodig heb om mijn geheel te verwezenlijken : hier gebruik ik er drie, (speelgoed : cowboy, koe, cactus) die plaats ik dan weer in een bewerkte foto voor mijn achtergrond en verwerk het zo dat het niet storend overkom (vb cactus moet echter samensmelten met het achtergrond, cowboy en koe darentegen moeten duidelijk zichtbaar blijven) en dan trek ik tot slot weer een foto met mijn model : over het algemeen een pop die is altijd gewillig.
Alles wat op de foto, heeft zijn betekenins in het te lezen "verhaal".
uitleg : in dit verhaal het aspect, real or not real ? Ik weet het je kunt ervoor of ertegen zijn. :mrgreen:
De bedoeling van het project is steeds : tegenstellingen weergeven. bv. Hier lijkt de pop te leven doch iedereen weet dat ie het niet doet. De cowboy komt ook in leven, al is is het omdat ik op een achtergrond heb geplaatst, bovendien dient het tot inspiratie voor de pop. enz...)
Toch niet te Ingewikkeld, hoop ik ?
Hier komen twee foto's : elk hebben hun eigen betekenis en charme als ik het zo mag noemen. Voor gevoelige zielen is het aangeraden om extra kussens te plaatsen in hun stoelen.
1.
2 .