A kingfisher story *Update*
-
- Bestuurslid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: A kingfisher story
Prachtig Guy. Een genot om naar te kijken. Elke foto is de tijd meer dan waard geweest. Respect. 

groeten Henk.
Foto Melenhorst.net
Foto Melenhorst.net
henkm schreef:Prachtig Guy. Een genot om naar te kijken. Elke foto is de tijd meer dan waard geweest. Respect.
Ja de tijd staat in het niet tot de foto's:D
- JacTrum
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Die IJsvogeld willen nogal dit jaar
Maar opnieuw prachtige opnamen en als ik nu een IJsvogel tegenkom kan ik me niet meer vergissen!

Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910
Updatje
11: Net uit het water met vis en zwemvlies voor de ogen

12: Ijsvogels kunnen dansen

13: Er kwam die ochtend ook een Havik vissen.

14:

11: Net uit het water met vis en zwemvlies voor de ogen

12: Ijsvogels kunnen dansen

13: Er kwam die ochtend ook een Havik vissen.

14:

Re: A kingfisher story *Update*
Haha gewoon teveel lol. Jij bent ook rijkelijk voorzien.
Het blijkt dus ook zowel het mannetje als het vrouwtje te zijn die we hebben en tevens nog veel zeldzamer een Jonge Koekoek.
Dus het was het wachten meer dan waard.
Mooie serie weer hier mag je trots op zijn haha ook op je dansende kip lol.
Pff ik nog druk bezig.
Groetjes Karin
Het blijkt dus ook zowel het mannetje als het vrouwtje te zijn die we hebben en tevens nog veel zeldzamer een Jonge Koekoek.
Mooie serie weer hier mag je trots op zijn haha ook op je dansende kip lol.

Pff ik nog druk bezig.
Groetjes Karin
Haha ja inderdaad echt veel mooie foto's kunnen maken die dag!LOKA schreef:Haha gewoon teveel lol. Jij bent ook rijkelijk voorzien.
Mooie serie weer hier mag je trots op zijn haha ook op je dansende kip lol.![]()
Pff ik nog druk bezig.
Groetjes Karin
Ja die koekoek wel erg gaaf hoor!
Wauw,wat een geluksvogel ben je.Prachtige foto's.
wouw super foto's, maar 12 uur daar gezeten ik zou het geduld niet hebben.
maar je ziet wel je geduld is beloond het zijn echt schitterende foto's en een ervaring apart die vogels voor je lens
groetjes jolanda
maar je ziet wel je geduld is beloond het zijn echt schitterende foto's en een ervaring apart die vogels voor je lens
groetjes jolanda
D300s, D4, 12-24mm f4, 24-70mm f2.8, 24-120mm f4, 70-300mm F4.5-5.6, 35mm f1.8, 105mm macro f2.8, 70-200mm F2.8, 14-24 F2.8, SB-900
A kingfisher story *Update*
Het is maar waar je passie ligt hè nou mijne ligt hierbij dus ik besteed daar wel tijd aan hoor! Heerlijk gebeurd heel de dag genoeg dus!jolenfred schreef:wouw super foto's, maar 12 uur daar gezeten ik zou het geduld niet hebben.
groetjes jolanda
Yvonne ook bedankt voor de reactie!