(en ja, ik bouw een Windows bak met SSD, 2TB HD, i7 2600K, 16GB geheugen en een 23" IPS scherm voor €1100

Dat lijkt me erg vreemd, als dat waar is dan is dat een serieuze omissie van Apple. Zou ik nog eens induiken.André schreef:Nadeel is dat mijn data op de 2e schijf staat en deze kan niet worden meegebackupt via timemachine. (Althans ik krijg dat niet voor elkaar)
rbfoto.nl schreef:Prachtig om te zien hoe Flip iedere keer weer tekeer gaat als Apple genoemd wordt![]()
Dat zien jullie toch een beetje verkeerd. Ik heb niets tegen Apple, ik heb iets tegen mensen die allemaal ongefundeerde onzin beweren (over Windows in het geval van Apple). Moeten jullie me nu maar eens aanwijzen waar ik ooit gezegd heb dat Apple niet goed werkt.wil schreef:Ik wordt een beetje moe van die aanvallen op de Mac gebruikers
Ik heb soms mijn wenkbrauwen weleens moeten fronsen n.a.v. de reacties van Flitslicht in vergelijkbare draadjes. In dit draadje heb ik hem nog niet kunnen "betrappen" op ongefundeerde reacties noch heeft Flitslicht nu reacties gegeven (imho) die zijn hartslag naar ongekende hoogten zouden hebben opgestuwd..rbfoto.nl schreef:Prachtig om te zien hoe Flip iedere keer weer tekeer gaat als Apple genoemd wordt