Pyreneeën, berglandschappen

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
xscream

Pyreneeën, berglandschappen

Bericht door xscream » di aug 30 2011 9:01 pm

Nu alweer twee weekjes terug van de vakantie in de Pyreneeën. Doordat ik zeer actief ben geweest met wielrennen, en tijdens bergwandelingen geregeld mist of lichte regen had, heb ik niet zoveel foto's gemaakt tijdens deze vakantie. Desondanks zou ik er graag een aantal met jullie willen delen, maar nog liever: jullie commentaar er op horen!

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

Dank je wel voor het kijken.

guitargeert
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Pyreneeën, berglandschappen

Bericht door guitargeert » do sep 01 2011 1:15 pm

Mooie fotos! Ben zelf dit jaar voor het eerst in de Pyreneën geweest, en dat was zeker niet de laatste keer.
Kleine opmerkingen:
2: Prachtig! Mooie kleuren, mijn favoriet.
5: Wellicht iets meer contrast voor de spanning.

oud0001

Bericht door oud0001 » do sep 01 2011 2:42 pm

Wat doe ik in gods naam in dit land.

Jasiu
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Jasiu » vr sep 02 2011 3:14 pm

Vind het een mooie weergave van wat je daar "LIVE" gezien hebt ...prachtig gedaan :wink:
>>> Mijn "KRITIEK" is altijd mijn eerlijke "MENING" en nooit mijn "COMMENTAAR" <<<

xscream

Bericht door xscream » vr sep 02 2011 11:02 pm

Dank voor jullie meningen!

Henk, grappig dat je het stukje lucht linksbovenaan in 1 opgemerkt hebt. Ik had het al gezien, maar vond het zo klein dat ik besloot het niet weg te croppen... Had namelijk niet verwacht dat überhaupt iemand het zou zien. :)

Guitargeert, ik heb naar aanleiding van je opmerking over 5 nog eens gekeken, en hij verdraagt meer contrast (zelfs extreem veel meer) inderdaad best goed. Dit komt alleen wel meer overeen met wat ik gezien heb, wat ik zelf prettig vind. Het licht was erg diffuus door alle wolken.

Tuihanti, we krijgen ook een berg! http://www.diebergkomter.nl Ik steun het idee in ieder geval wel.

Jasiu, ook jij bedankt!

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”