Nou, gisteren de teamfoto's gemaakt.
Niet alle teams konden, helaas, maar het is toch wel een hele toestand.
En toen werd het donkerder en donkerder, miezerig en ik zag letterlijk de bui hangen

.
Ik had de trainer van de F en E als medestander en samen hebben we (tot 10 uur, toen moest hij met zijn team mee) het redelijk onder controle.
Daarna kreeg ik een andere hulp en hebben de sessie doorgezet.
Zelf denk ik dat het volgend jaar nog ff beter moet, meer tijd tussen de foto's, om 10 uur stonden 4 of 5 teams ingepland.
Dat komt omdat er een paar uit moesten spelen en een paar thuis.
Kwam ook nog een andere groepsfoto tussen voor de krant, dus verkassen naar een andere plek.
Weer terug en verder waar we gebleven waren, maar dan merk je wel dat het toch anders loopt.
De ukken stonden al te wachten en ja ukken..... die stuiteren overal het veld over

was wel een heel leuk moment.
Nog een foto tussendoor voor een nieuwe kledingsponsor, moesten we naar zijn eigen reclamebord (terecht natuurlijk).
Maar die moesten ook nog gelijk voetballen, en eigenlijk verliep dit niet helemaal vlekkeloos.
Weer terug om de andere teams die stonden te wachten op de foto te zetten.
Dames team's valt ook niet mee, wist niet dat ze zo vaak aan hun haren zaten :mrgreen: .
Dat werden wel een paar extra foto's.
Van 1 team toch nog wat koppies overgeshopt, op elke had er een wel z'n ogen dicht of een heel raar gezicht gemaakt.
Toch hebben alle teams zo goed mogelijk hun best gedaan om goed op de foto te komen.
En als je dan later alles nog een keer nakijkt, zie je toch dat het toch beter kan......volgend jaar maar weer.
Pieter