Ik ben dit draadje begonnen omdat ik zelf liever meld dat er een veldje bij gekomen is. Het zou snel genoeg iemand opgevallen zijn en dan ontstaan er vragende draadjes vol verwarring en dergelijke. Vandaar.
Het proces is in een volgende fase gekomen, dus ik moest dat veldje wel aanmaken. Het is alleen nog niet ver dat we kunnen zeggen om wie het gaat en wat de kortingen precies gaan zijn. Vandaar dat we vandaag nog niet alle vragen zo kunnen beantwoorden dat er geen vragen meer overblijven. Maar binnenkort komen we met het definitieve verhaal en wordt veel vanzelf wel duidelijk. Onder anderen waarom wij dit zo graag willen.
Nog even over het feit dat de moderators en "zelfs" Roelof hier niets van wist. Dat is inderdaad omdat het om andere verantwoordelijkheden gaat. Ook ik ben er niet volop bij betrokken. Ik hoor natuurlijk wel veel tijdens bestuursvergaderingen, maar mijn rol is hier een vooral technische. Onno doet dit met Arthur (zie de contact informatie). Andersom gebeuren trouwens soortgelijke dingen. Veel van wat ik met Roelof en de moderators bekokstoof lezen de andere bestuursleden, bladredacteuren, regiovertegenwoordigers en dergelijke ook gewoon via het forum.
Dat geeft trouwens volgens mij vooral aan dat we open communiceren. Als het enigszins kan, kunnen jullie gewoon meelezen en reageren. Kan dat niet, dan doen we het achter de schermen.