Sperwertje moet wel gaan lukken met al die drukte in zijn tuin!!GTJ schreef:Inderdaad erg fraai Martijn, stuk voor stuk. Maar ja... nog geen buizerd hè!

Sperwertje moet wel gaan lukken met al die drukte in zijn tuin!!GTJ schreef:Inderdaad erg fraai Martijn, stuk voor stuk. Maar ja... nog geen buizerd hè!
Gewoon een kwestie van geduld, maar om nu 2 maanden in de tuin te bivakkeren?GM schreef:Sperwertje moet wel gaan lukken met al die drukte in zijn tuin!!![]()
![]()
![]()
GM schreef:Sperwertje moet wel gaan lukken met al die drukte in zijn tuin!!GTJ schreef:Inderdaad erg fraai Martijn, stuk voor stuk. Maar ja... nog geen buizerd hè!![]()
![]()
![]()
ben daar mee bezig om dat mooi en goed in beeld te krijgen..GM schreef:martijn1 schreef:als het bevalt heb ik nog wel wat..![]()
zit aan huis gebonden voor 2 maand dus de sluiter van de camera maakt overuren..komt nog net geen rook uit
Ben benieuwd naar "the making of".
Nee man, dat wil maar niet lukken! Ik zit meer tussen de rovers in! Torenvalkje lukt nog wel, dit is m'n buurman die ik elke ochtend groet.martijn1 schreef:gtj heb je geen pimpels of zo..
kijk, dat komt mij bekend voor..bjonkhans schreef:Prachtige foto's van de buizerds GTJ, hier vliegen ze bij het minste of geringste weg.