1

2
Nou Rob,rbfoto.nl schreef:
1
2
Sorry Ronald. Foutje in de vroege morgen.rbfoto.nl schreef:Ik heet geen Rob
Als jullie lekker aan het vezamelen zijn en aan de koffie zitten, ben ik nog onderweg en dan ga ik het echt niet meer redden, helaas.rbfoto.nl schreef:pietje-nukem schreef:Ik denk dat je de 29ste wel genoeg tip's krijgt, zal hierover vast ook wel een tip komen![]()
In ieder geval veel plezier die dag.
Pieter.
Kom jij die dag niet?
Het schieten van 1/400 is niet met opzet gedaan.pietje-nukem schreef:Ik zou je geen advies kunnen geven hoe anders te werk te gaan.
Wat was de reden om op 1/400 te fotograferen, terwijl de laatste met een snellere sluitertijd zijn genomen.
Nu kwam ik een gecorrigeerde foto op 't sportforum tegen en daarop is het duidelijker te zien.pietje-nukem schreef: Misschien nog een kleinigheid, maar kan het zijn dat de hoeken toch wat donkerer zijn( vignetering?), niet dat dit heel storend is hoor.
Kan ook aan mijn beleving liggen![]()
Dat klopt en is door mij niet aangepast.pietje-nukem schreef:Nu kwam ik een gecorrigeerde foto op 't sportforum tegen en daarop is het duidelijker te zien.pietje-nukem schreef: Misschien nog een kleinigheid, maar kan het zijn dat de hoeken toch wat donkerer zijn( vignetering?), niet dat dit heel storend is hoor.
Kan ook aan mijn beleving liggen :oops: