Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Afgelopen zondag door de Kennemerduinen gestruind. Mooi en uitgestrekt duinengebied waar je moet oppassen om niet over de herten te struikelen. Eerst vooral regen en wind maar later op de dag warm zonlicht en wind. Van de namiddag onderstaande plaatjes.
Eerste aftrap: foto 1 en 5 vind ik het mooist. Daaruit spreekt voor mij de meeste beleving van het strand.
Bij 3 en 4 vind ik de personen te groot en te centraal, iets wat in 5 is "opgelost".
Foto 2 is ook goed gelukt, maar haalt het niet bij 1 en 5.
Er zitten mooie foto's bij. Alleen huiver ik van dat schuim op het strand. Geeft mij direct een ongemakkelijk gevoel hoe vervuild de zee wel is. Het lijkt wel het schuim van wasmiddel.
Léon Obers schreef:... Alleen huiver ik van dat schuim op het strand. Geeft mij direct een ongemakkelijk gevoel hoe vervuild de zee wel is. Het lijkt wel het schuim van wasmiddel.
Ik vind ze helemaal nog niet zo clizee
Mooie foto's en een mooie kleurstelling….
Klikken is nog nooit zo leuk geweest met mijn Nikon... Flickr
Nikon D7000, Nikkor 16-85 VRII, Nikkor 50mm 1.4G, SB-700, Fuji X20 en een hoop kleine rommel erbij...