300mm "shootout": J1, D5100, D3x [SIMILAR]
Re: 300mm "shootout": J1, D5100, D3x [SIMILAR]
Het is een serieus systeempje, dat had ik al door. Jammer dat je je f/1.4 lenzen al hebt verkocht, want dat lijkt me goed te gaan samenwerken zodra die adapter er een keer komt. Misschien koop ik zelf ook nog wel eens zo'n cameraatje.
flitslicht schreef:Het is een serieus systeempje, dat had ik al door. Jammer dat je je f/1.4 lenzen al hebt verkocht, want dat lijkt me goed te gaan samenwerken zodra die adapter er een keer komt. Misschien koop ik zelf ook nog wel eens zo'n cameraatje.
Hehe, ik HAD geen 1.4 lenzen, maar moet eerlijk zeggen dat ik wetende wat ik nu weet sommige lenzen NIET verkocht zou hebben.
Oops, ja, ooit een 85/1.4 aangeschaft (nieuw) en kort daarna weer VERkocht. Ik vond het verloop scherp/onscherp en het "onscherp" afschuwelijk. (Is dat nu bokeh?).
Willem.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Dat is apart. Deze 1.4 85's staan juist bekend om hun mooie onscherpte!wblink schreef:Oops, ja, ooit een 85/1.4 aangeschaft (nieuw) en kort daarna weer VERkocht. Ik vond het verloop scherp/onscherp en het "onscherp" afschuwelijk. (Is dat nu bokeh?).

Zo zie je maar hoe persoonlijk iets kan/zal zijn.Patrick schreef:Dat is apart. Deze 1.4 85's staan juist bekend om hun mooie onscherpte!wblink schreef:Oops, ja, ooit een 85/1.4 aangeschaft (nieuw) en kort daarna weer VERkocht. Ik vond het verloop scherp/onscherp en het "onscherp" afschuwelijk. (Is dat nu bokeh?).
Willem.