Mooie foto Roel.rpelt schreef:Leuk draadje, moeilijk om een keus te maken. Deze foto is genomen in de dierentuin van Berlijn
De rest van de serie (op Flickr) is ook erg mooi.
Mooie foto Roel.rpelt schreef:Leuk draadje, moeilijk om een keus te maken. Deze foto is genomen in de dierentuin van Berlijn
Replay schreef:Grappig. Doet me een beetje denken aan: Horen, Zien en Zwijgen.
En die gast in de achtergrond weet van niets![]()
Groeten Roel
Dat lijkt me zeker wat. Dan kunnen we de NCN-foto van het jaar 2011 kiezenSchoonderbeek schreef:Nou mensen dit draadje loopt als een trein !![]()
Al bijna 3000 keer bekeken, en bijna 100 geplaatste foto's.
Heel leuk om te zien van iedereen wat hij/zij zijn mooiste foto vind.
Ik zat te denken, het is maar een suggestie om aan de Moderators ( RonaldV ) van deze site te vragen ( Bij deze dus) of zij van dit topic aan het einde van december / 1 Januari een aparte top 10 ranking/poll kunnen maken, en dat wij dan gaan stemmen op de foto's ? Net zo als bij de foto van de week/maand.
Lijkt dit jullie wat ?
Groetjes Marco.
weimaraner schreef:Er komen inderdaad hele mooie platen voorbij hier!
@Genster, heel mooi moment op de plaat gezet - heel leuk.
@ Bert, jouw hondenportretten blijven van grote klasse. Ik mag binnenkort zelf weer aan de slag met een Portugese waterhond-pup - geen idee hoe die eruit ziet maar het zou meer krullen moeten hebben dan een weimaraner.
Ik ben er nog niet uit wat mijn beste plaat is maar zal er nog wel een plaatsen. Als ik zo door de collectie blader is 2011 in ieder geval een goed fotojaar geweest.