Beste Rene c.s.
Afgelopen weken met belangstelling en bewondering je Marokko-foto's bekeken.
Vandaag je bizarre verhaal (ook via je prima site) gelezen.
We kennen elkaar niet, maar bij deze alle sterkte en goeds voor je revalidatie
Groet Bert
Marokko
- Bert vD
- Nieuwsbrief Redactie
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Marokko
Groet Bert
- Cookie1397
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Zo blij dat het de goede kant op gaat Rene. Had op een ander forum waar ik ook wel eens kom
net gelezen dat je in ieder geval weer honderd uit praat. Oh ja en ik lees net het stukje dat je er zelf over geschreven hebt.

Nikon Z Z & de maskers
René,
Fijn dat het nu beter met je gaat. Ik lees dit nu pas, wat een bizarre ervaring.
Je hebt hier wel een geweldige serie neergezet.
Ik ben mij al een tijdje aan het oriënteren op deze Fuji X100. Deze serie heeft mij duidelijk overtuigd.
Toch heb ik nog een vraagje.
Ik heb wat negatieve berichten over de snelheid gelezen. Met name na het wat sneller achter elkaar schieten van beelden en de zeer trage opstarttijd (tot wel 20 sec. met een wat vollere sd kaart)
Volgens mij heb jij dit met deze geweldige serie uitvoerig ervaren en kun je mij hierop een antwoord geven.
MvrG, Noel
Fijn dat het nu beter met je gaat. Ik lees dit nu pas, wat een bizarre ervaring.
Je hebt hier wel een geweldige serie neergezet.
Ik ben mij al een tijdje aan het oriënteren op deze Fuji X100. Deze serie heeft mij duidelijk overtuigd.
Toch heb ik nog een vraagje.
Ik heb wat negatieve berichten over de snelheid gelezen. Met name na het wat sneller achter elkaar schieten van beelden en de zeer trage opstarttijd (tot wel 20 sec. met een wat vollere sd kaart)
Volgens mij heb jij dit met deze geweldige serie uitvoerig ervaren en kun je mij hierop een antwoord geven.
MvrG, Noel
Nou, "beter" is een groot woord. Op een schaal van 0 tot 100 zjn er maar een paar puntjes gewonnen. Maar we ploeteren door.
Ik moet zeggen dat ik met de traagheid weing problemen heb gehad. maar heb mezelf wel suf gelezen hierover en de beste tip is: koop een zo snel mogelijke geheugenkaart.
Ik moet zeggen dat ik met de traagheid weing problemen heb gehad. maar heb mezelf wel suf gelezen hierover en de beste tip is: koop een zo snel mogelijke geheugenkaart.
Ben nog niet zo lang op dit forum
en viel vanavond toevallig in dit topic;
wat een formidabele foto's. Echt geweldig!!!
En wat naar dat je van zo'n prachtige reis zulke gevolgen overhoudt.
West Nile-virus is zo'n beetje een griezelig toekomstscenario voor menig paardenhouder in Nederland,
maar wist niet dat het ook voor mensen zo'n enorme impact kon hebben. Hoop dat je snel nog beter wordt
en geen blijvend nadelige gevolgen aan dit virus overhoudt!!
Wat me trouwens in de serie heel erg heeft geraakt, zijn de beelden
van die mensen. Doorsnee magere en ploeterende mensen, wat
een verschil met Nederland. Alleen die man met dat ezeltje, daar had
ik juist weer medelijden met dat zwaarbeladen beestje. Het is voor dieren
daar waarschijnlijk niet anders dan voor de meeste mensen in die landen.
en viel vanavond toevallig in dit topic;
wat een formidabele foto's. Echt geweldig!!!
En wat naar dat je van zo'n prachtige reis zulke gevolgen overhoudt.
West Nile-virus is zo'n beetje een griezelig toekomstscenario voor menig paardenhouder in Nederland,
maar wist niet dat het ook voor mensen zo'n enorme impact kon hebben. Hoop dat je snel nog beter wordt
en geen blijvend nadelige gevolgen aan dit virus overhoudt!!
Wat me trouwens in de serie heel erg heeft geraakt, zijn de beelden
van die mensen. Doorsnee magere en ploeterende mensen, wat
een verschil met Nederland. Alleen die man met dat ezeltje, daar had
ik juist weer medelijden met dat zwaarbeladen beestje. Het is voor dieren
daar waarschijnlijk niet anders dan voor de meeste mensen in die landen.