Jouw mooiste foto van 2011

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
strangeartefact
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: Jouw mooiste foto van 2011

Bericht door strangeartefact » do dec 29 2011 8:52 pm

Tuihanti schreef:Gaan alle auteurs geregdigden daar dan ook mee akkoord?
Dat hangt er van af...waar gaat zon slideshow allemaal heen?
Kortom laat de mijne er maar uit aub.

Peter
Bijna leeg hier....

mcbean
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door mcbean » vr dec 30 2011 11:24 am

prima ga je gang

oud0001

Bericht door oud0001 » vr dec 30 2011 11:48 am

In mijn geval ook niet.

Peter
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Peter » vr dec 30 2011 12:11 pm

We houden het dan maar gewoon op de foto's .
Niet iedereen kan zich vinden in een slide-show.

Stel voor dat we gewoon nu verder gaan met datgene waarvoor dit topic is gestart, namelijk het plaatsen van foto's :wink:

Goodje

Bericht door Goodje » vr dec 30 2011 12:48 pm

Wat een oude ...... zitten er tussen ze zetten hun foto op een openbare site waar een ieder hem zo vanaf kunt halen en maken ze zich dan zorgen waar hun foto overal na toe gaat, moet niet gekker worden een beetje paranoia deze denk wijze :ugeek:
Sorry kon het niet laten mijn oprechte excuus voor wie gekrenkt is! Whahahahaha

strangeartefact
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door strangeartefact » vr dec 30 2011 1:13 pm

Goodje schreef:Wat een oude ...... zitten er tussen ze zetten hun foto op een openbare site waar een ieder hem zo vanaf kunt halen en maken ze zich dan zorgen waar hun foto overal na toe gaat, moet niet gekker worden een beetje paranoia deze denk wijze :ugeek:
Gelukig mag een ieder denken en doen zoals hij wil goodje, jammer dat je dan toch een beetje een snuifje voor gek zetten in je post hebt en dat je dan vervolgens excuses aanbied, siert niet.

Peter.
Bijna leeg hier....

Peterpan

Bericht door Peterpan » vr dec 30 2011 1:15 pm

Goodje schreef:Wat een oude ...... zitten er tussen ze zetten hun foto op een openbare site waar een ieder hem zo vanaf kunt halen en maken ze zich dan zorgen waar hun foto overal na toe gaat, moet niet gekker worden een beetje paranoia deze denk wijze :ugeek:
Dat sommige zich er druk over kunnen maken, kan ik me voorstellen.
Maar als je dit in een slideshow zet en vervolgens op YouTube, is de kwaliteit waarschijnlijk niet echt om naar huis te schrijven.
Het gaat alleen maar om het idee dat er zoveel moois voorbij komt en dit achter elkaar te zetten.

Drikus70
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****

Bericht door Drikus70 » vr dec 30 2011 8:49 pm

Er komen erg mooie foto's voorbij in dit topic!
Op de valreep van 2011 wil ik ook nog een bijdrage doen.
De volgende foto is gemaakt in Parijs voor het Sacre Coeur.

Afbeelding

weimaraner
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door weimaraner » zo jan 01 2012 9:50 pm

Oei, ik had beloofd hier nog wat te plaatsen. :oops:

Maar ik kom er gewoon niet uit. Het was voor mij een uitstekend fotojaar met veel mooie portretten maar ook landschappen en lange sluitertijd-foto's en het is moeilijk een keuze te maken. Dus ga ik voor de eerste foto die ik in 2011 heb gemaakt.

Nieuwjaarsdag 2011, precies een jaar geleden en net zo druilerig als vandaag. Heb 'm toen ook al op het forum geplaatst maar blijf het een fijne plaat vinden. Behalve dat het laat zien dat regen geen belemmering voor creativiteit en/of mooie foto's hoeft te zijn was ook het hele gepiel rond mijn glazen eettafel om tot deze plaat te komen leuk en leerzaam. En met een hoog Nikon gehalte; D300 met Nikkor 24-70 2.8 en vier Nikon speedlights.

Afbeelding

Benieuwd wat dit jaar weer gaat brengen. Ideëen genoeg in ieder geval.

strangeartefact
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door strangeartefact » ma jan 02 2012 12:25 am

De instap Tamiya!!!!!! Dat was ook een fijne hobby(alles weggedaan paar jaar geleden).

Fijne foto!

grtn, Peter
Bijna leeg hier....

Goodje

Bericht door Goodje » ma jan 02 2012 12:27 am

Peterpan schreef:
Dat sommige zich er druk over kunnen maken, kan ik me voorstellen.
Maar als je dit in een slideshow zet en vervolgens op YouTube, is de kwaliteit waarschijnlijk niet echt om naar huis te schrijven.
Het gaat alleen maar om het idee dat er zoveel moois voorbij komt en dit achter elkaar te zetten.
Ik zie nu pas voor het eerst YouTube voorbij komen er stond alleen Slideshow te maken en dan mijn interpretatie om op dit forum als Slideshow voorbij laten komen! En dan zeg ik wat ik al eerder heb gezegt zet ze dan niet op een openbare site waar een ieder hem zo kan af plukken!!!!!!!!!! :wink2:

oud0001

Bericht door oud0001 » ma jan 02 2012 12:56 am

Beste Goodje,

Ik maak me geen zorgen. Ik wil het gewoon niet.
Daarbij mag ik zelf bepalen waar ik ze neer zet en waar niet.
Gelukkig heb ik het recht daar zelf keuzes in te mogen maken.
Dat mag je natuurlijk ook gewoon respecteren zonder suggestieve uitlatingen. :wink:

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Bericht door Patrick » ma jan 02 2012 2:54 am

Wellicht wel zo leuk om ons te concentreren op de foto's. Het is niet netjes om achteraf foto's van mensen te gaan gebruiken. Dat zou je van tevoren aan moeten kondigen. Kortom: leuk idee maar niet meer uitvoerbaar. Wellicht doen we in de toekomst als club iets met het idee, maar dan zal dat overduidelijk zijn als we het betreffende draadje beginnen.

Ik heb zelf niet echt gekeken wat nou echt dé foto is die ik afgelopen jaar gemaakt heb. Dus pak ik er maar even eentje met de serie gemaakt in Ouwehands Dierenpark Rhenen afgelopen augustus. Wel een foto waar ik heel tevreden over ben hoor; dat hoort in een draadje als dit.

Leuk detail; net hiervoor hebben de dames (??) m'n fototas onder gescheten. Erg grappig natuurlijk, want wie kan dat nou zeggen? :mryellow: Ze klimmen namelijk van paal naar paal gewoon over je heen!

Dit is 'm dus voor mij:

Afbeelding
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

weimaraner
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door weimaraner » ma jan 02 2012 7:14 pm

De instap Tamiya!!!!!! Dat was ook een fijne hobby(alles weggedaan paar jaar geleden).
Volgens mij was de echte instap Tamiya destijds de Grasshopper - al scheelde het inderdaad hooguit een paar tientjes. "Destijds" was trouwens midden jaren tachtig maar je komt wel eens wat tegen met opruimen... :)
Ben nog steeds van plan 'm weer op te knappen/te moderniseren maar het is er nog niet van gekomen. Ben wel voor het eerst sinds jaren weer wat modelbouw winkels binnen gestapt om me te oriënteren en zag dat ze dit model een paar jaar geleden weer opnieuw uitgebracht hadden - maar verder is er veel veranderd wat het RC gebeuren betreft.

Niels
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***

Bericht door Niels » wo jan 04 2012 12:04 am

Voor mij was dit mijn meest bijzondere foto in 2011, niet eerder was het me gelukt om een rolwolk op de foto te krijgen, en dit cadeautje kwam zo over m'n huis heen :)

Afbeelding
Klikken is nog nooit zo leuk geweest met mijn Nikon...
Flickr
Nikon D7000, Nikkor 16-85 VRII, Nikkor 50mm 1.4G, SB-700, Fuji X20 en een hoop kleine rommel erbij...

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”