Mijn eerste in 2012
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Mijn eerste in 2012
Wat wil je nou horen/lezen George? Sinds wanneer moet je een bloemlezing bij foto's geven op dit forum? Omdat het foto's van een politiek gevoelige situatie zijn? Waarom kunnen de beelden niet voor zichzelf spreken?
@C-A: je moet helemaal niets. Plaatsen wat je plaatsen wil en daar de uitleg bij geven die je wilt geven. Er zitten mooie platen bij. Maar ik zou je camera en je foto's even controleren op stofjes (op je sensor).
@C-A: je moet helemaal niets. Plaatsen wat je plaatsen wil en daar de uitleg bij geven die je wilt geven. Er zitten mooie platen bij. Maar ik zou je camera en je foto's even controleren op stofjes (op je sensor).
mickey mouse ging protesteren in het dorpje Al Nabi Salih.toen kwamen de drie boeven aan en die hielden micky mouse en zijn vrienden tegen . wand die boeven waren niet aardig. Zo mickey werd boos omdat hij niet kon doen wat hij wilden! en dat was naar het dorpje van de smurfen wat Halamish hete te gaan .george013 schreef:Ik praat tegen dovemansoren. Wat is je verhaal????
Zelfs je laatste foto's zijn onduidelijk. Opstandigheid of onmacht, wat moet ik eruit halen.
George
Zo mickey ging stenen gooien naar de drie boeven .omdat de drie boeven de stad van mickey bezette . en de boeven schooten rook bommen waar mickey van ging traanen ..na deze dag gingen ze naar huis en sliepen tot de volgende dag .
Als je het nu nog niet snap!
Jallah George .
haal er uit waar van jij denkt dat het het besten is oke Georgje .
en wil je dat niet !dat is ook goed voor mij . trust.
Laatst gewijzigd door C-A op zo jan 01 2012 11:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
ja weet hetPatrick schreef:Wat wil je nou horen/lezen George? Sinds wanneer moet je een bloemlezing bij foto's geven op dit forum? Omdat het foto's van een politiek gevoelige situatie zijn? Waarom kunnen de beelden niet voor zichzelf spreken?

Thanks
Dit verhaaltje heeft nu hetzelfde inhoudsgehalte als dat eerdere van je.C-A schreef:mickey mouse ging protesteren in het dorpje Al Nabi Salih.toen kwamen de drie boeven aan en die hielden micky mouse en zijn vrienden tegen . wand die boeven waren niet aardig. Zo mickey werd boos omdat hij niet kon doen wat hij wilden! en dat was naar het dorpje van de smurfen wat Halamish hete te gaan .george013 schreef:Ik praat tegen dovemansoren. Wat is je verhaal????
Zelfs je laatste foto's zijn onduidelijk. Opstandigheid of onmacht, wat moet ik eruit halen.
George
Zo mickey ging stenen gooien naar de drie boeven .omdat de drie boeven de stad van mickey bezette . en de boeven schooten rook bommen waar mickey van ging traanen ..na deze dag gingen ze naar huis en sliepen tot de volgende dag .
Als je het nu nog niet snap!
Jallah George .
haal er uit waar van jij denkt dat het het besten is oke Georgje .
en wil je dat niet !dat is ook goed voor mij . trust.
Je bent een beginneling in suggereren en een meester in niets zeggen.De protesten gaan over het dorpje Al Nabi Salih in de westbank.
daar protesteren ze tegen de nederzetting van Halamish,deze protest dag gebeurd iederen vrijdag NA de middaggebeden .dan gaan de protesters naar de nederzetting Halamish en worden onder weg tegen gehouden door veiligheids krachten./grens politie en leger.deze protesten gebeuren in bilin, nalin,qalandia, en Al Nabi Salih . iedere vrijdag na 13.00 uur.
Weet jouw leeftijd niet en die van Haaksma, maar ik was in Israel in 67, waarschijnlijk voor jullie beide geboortes
George
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
+1Patrick schreef:Wat wil je nou horen/lezen George? Sinds wanneer moet je een bloemlezing bij foto's geven op dit forum? Omdat het foto's van een politiek gevoelige situatie zijn? Waarom kunnen de beelden niet voor zichzelf spreken?
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Lijkt me iets zo groot dat je het zo weg kan blazen met een blaaspeer...C-A schreef:ja weet hethij is nu in cleaning . ik gebruikte de Nikon D2X.en D3 ,en de D2 X heb wat stof op de censor.
En natuurlijk zo weggewerkt in de nabewerking.
ja daarom is hij in service nu om hem helemaal na te laten kijken .Patrick schreef:Lijkt me iets zo groot dat je het zo weg kan blazen met een blaaspeer...C-A schreef:ja weet hethij is nu in cleaning . ik gebruikte de Nikon D2X.en D3 ,en de D2 X heb wat stof op de censor.
En natuurlijk zo weggewerkt in de nabewerking.
en idd zo weg gewerkt

-
- Forumlid
.
Weet jouw leeftijd niet en die van Haaksma, maar ik was in Israel in 67, waarschijnlijk voor jullie beide geboortes
George
62 George.
Valt mee hé
En ik ben daar, in Israel en in bezet gebied, een tijdje geweest in 94.
En nee, het was er niet gezellig.
En gezien de plaatjes en mijn herinnerigen is er niet echt veel veranderd.
George
62 George.
Valt mee hé
En ik ben daar, in Israel en in bezet gebied, een tijdje geweest in 94.
En nee, het was er niet gezellig.
En gezien de plaatjes en mijn herinnerigen is er niet echt veel veranderd.
- haroldgtv
- Forumlid
- Contacteer:
Hij post gewoon foto's van een feitelijke gebeurtenis, zonder in dit topic standpunt in te nemen voor welke zijde dan ook.. En je zit hem alleen maar aan te vallen.. duidelijk heb jij je eigen agenda..george013 schreef: Weet jouw leeftijd niet en die van Haaksma, maar ik was in Israel in 67, waarschijnlijk voor jullie beide geboortes
George
D5100 (voorheen D3100) - 18-55Vr - 18-200Vr - BatteryGrip - Vanguard Statief
Beginnend, amateur, hobbyist.
Beginnend, amateur, hobbyist.
Bedankt om deze platen met ons te delen normaal zie je inderdaad dit soort foto's voorbij komen in de krant of speciale bladen, mijn mening ga ik over dit onderwerp hier niet zeggen doet niet terzaken.
Het gaat mij puur om de foto's! Toppie
Het gaat mij puur om de foto's! Toppie

1964 George .
Laatst gewijzigd door C-A op ma jan 02 2012 3:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Daar zitten een paar mooie platen tussen.
Met name serie 1 foto4. Je pakt het schot en ook nog het projectiel. Strakke timing.
Volgens mij moet je ook wel ballen hebben om dat te doen.
Helmpje op, vestje aan, camera om en dan de kans een steen vor je knar te krijgen of een boon voor je borstplaat.
Respect.
Met name serie 1 foto4. Je pakt het schot en ook nog het projectiel. Strakke timing.
Volgens mij moet je ook wel ballen hebben om dat te doen.
Helmpje op, vestje aan, camera om en dan de kans een steen vor je knar te krijgen of een boon voor je borstplaat.
Respect.
Interessant om eens een totaal ander soort foto's voorbij te zien komen op dit forum. Erg welkom wat mij betreft.
Bij foto 6 lijkt de schutter de steen in z'n eigen gezicht te gaan schieten
Bij foto 6 lijkt de schutter de steen in z'n eigen gezicht te gaan schieten

-
- Forumlid
Wat mij betreft ook.Ronaldus schreef:Interessant om eens een totaal ander soort foto's voorbij te zien komen op dit forum. Erg welkom wat mij betreft.
En wat de voorgaande discussie betreft:
Een foto moet zelf het achterliggende verhaal vertellen. Een toelichting van de fotograaf waar en wanneer de foto is genomen volstaat. Het is de kijker die het verhaal moet lezen uit de foto. Lukt de kijker dat niet, dan is het of geen goede foto of het ontbreekt de kijker aan inlevingsvermogen.
Het mickey-mouse antwoord van C-A is natuurlijk het enige juiste antwoord op de aanhoudende vragen naar het verhaal achter de foto's. Vul de woordjes in en kleur de plaatjes is meer iets voor de kleuterschool.
C-A, de eerste foto die je plaatste bevatte exif gegevens. Is het mogelijk die in het vervolg weer mee te geven? Dan kunnen we in technisch opzicht misschien nog wat van je foto's leren.
C-A,
Zijn we uit hetzelfde bouwjaar.
Heb het beeld vanaf die heuvel kunnen plaatsen.
Voor degenen die meer willen weten over de achtergrond, googlen op "Nabi Salih" of "Hallamish". En als je daar de video'tjes van bekijkt zie je een heleboel militaire fotografen.
Een Israelische krant http://www.haaretz.com/weekend/magazine ... a-1.284709
C-A, elke reportageserie heeft een boodschap. En laat de fotograaf van de serie zien. Dat is voor mij een vast gegeven en is niet afhankelijk van de kant waar je staat. Daarom is het belangrijk verder te kijken dan dat het plaatje laat zien.
Beste wensen voor 2012. As vrijdag is de eerste vrijdag van het nieuwe jaar.
George
Zijn we uit hetzelfde bouwjaar.
Heb het beeld vanaf die heuvel kunnen plaatsen.
Voor degenen die meer willen weten over de achtergrond, googlen op "Nabi Salih" of "Hallamish". En als je daar de video'tjes van bekijkt zie je een heleboel militaire fotografen.
Een Israelische krant http://www.haaretz.com/weekend/magazine ... a-1.284709
C-A, elke reportageserie heeft een boodschap. En laat de fotograaf van de serie zien. Dat is voor mij een vast gegeven en is niet afhankelijk van de kant waar je staat. Daarom is het belangrijk verder te kijken dan dat het plaatje laat zien.
Beste wensen voor 2012. As vrijdag is de eerste vrijdag van het nieuwe jaar.
George