Zelfmoord poging van een tijger op yom kipur.Kan schokend z

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.

Onderwerp:

Re: Zelfmoord poging van een tijger op yom kipur.Kan schoken

Berichtdoor C-A » di jan 10 2012 11:26 pm

emdeklerk schreef:Ik zie wel YouTube Nederlands...

Overigens heb ik verder niets tegen dit soort foto's, ik bewonder bijvoorbeeld een fotograaf als Slinkachu.
Maar ik vind die wel nogal wat beter dan deze poging, terwijl hij ook iets meer te melden heeft - fotografisch.

Ik zou iets meer zelfkritiek willen zien van mensen die beslist foto's willen plaatsen.
Dat even afgezien van mijn waarschijnlijk al bekende standpunt over de vraag of dit een fotosite of een merksite is.

Maar dit alles is slechts mijn mening.


merken site denk ik .
en met een afdeling van fotos gemaakt van het betreffende merk . in dit geval Nikon die geplaats kunnen worden.in dit forum. dacht ik,,, wat heet
foto presentaties :arrow: .

maar oke ik zal in de toekomst wat meer info geven op mijn foto's .

foto 1 en 3 is gebruikt bij een organisatie die sociaal hulp verleend aan jongeren met problemen ,waar ouders van overleden zijn .jongeren die weg gelopen zijn van huis .jongeren die de toekomst niet zo roos kleurig in zien .het was op een folder van het socialen jongeren hulp diens revaha in Israel .

En op een poster met als opschrifd
iem atem goshef !atem lavath? iftah aynaim ,atem afpan lavath! anahnou po ve thazor lehem

als julie denken je ben alleen . open je oogen jullie zijn nooit alleen wij zijn hier om jullie te helpen. .

daarna tel nr en een verhaal wat de org zoal doe

Een maand na het maken van deze fotos kwam er een opdracht voor een voorkant van een folder voor deze org ,
Ik heb deze toen ingestuurd en deze werd gebruikt .

by the way kosteloos .

in de eerste instantie maakten ik deze foto omdat ik aan het wandelen was met mij duitsedogge en een zijn tijgertje/het tijgertje in zijn bek had . en het mij een grapig idee leek .
en in mijn oogen was , maar een anderen keering kreeg na het plaatsen op een folder voor de revaha org.

Maar ik de foto nog steets grapig vind .
Laatst gewijzigd door C-A op wo jan 11 2012 12:09 am, 4 keer totaal gewijzigd.
C-A



Onderwerp:

Re: Zelfmoord poging van een tijger op yom kipur.Kan schoken

Berichtdoor Yardenier » di jan 10 2012 11:36 pm

Dat er geen ongelukken zijn gebeurd, de schrik zou er bij mij goed inzitten, vr gr Geert
D5.D4S.P1000,ZEISS OTUS 55MM F/1.4,D300.D70.SB900-SB5000-SB400-200.70-200II.200-400 VII.14-24mm.35mm.300mm1:4E.
PC-E85.17/55.24/70VR.12/24.18/200.105/2.8.50/1.4.50/1.8.10.5.70/300.TC-17E2.
Gebruikersavatar
Yardenier

Forumlid
Berichten: 8


Locatie: Groningen
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Zelfmoord poging van een tijger op yom kipur.Kan schoken

Berichtdoor C-A » di jan 10 2012 11:39 pm

Yardenier schreef:Dat er geen ongelukken zijn gebeurd, de schrik zou er bij mij goed inzitten, vr gr Geert


:) :wink2:
C-A



Onderwerp:

Re: Zelfmoord poging van een tijger op yom kipur.Kan schoken

Berichtdoor Dreamlogic » wo jan 11 2012 10:44 am

Misschien was het een idee geweest om wat meer uitleg te geven, zoals je in je laatste post in dit topic hebt gedaan.

Mét die introductie had ik het al een aardiger plaatje gevonden.
En ik ben dol op honden, dus ik zie het al helemaal voor me (met die tijger in z'n bek).
Foto 2 spreekt me qua compositie het meeste aan.
Ik ben een ZIJ! Mijn Flickr-pagina Dreamlogic Design
D7000 D3000 Nikkor 18-55mm Nikkor 50mm 1.4G Tamron 17-50mm 2.8 statief Velbon Sherpa Yongnuo 460II
Dreamlogic

Forumlid
Berichten: 845


Locatie: Enschede
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Zelfmoord poging van een tijger op yom kipur.Kan schoken

Berichtdoor geerttt » wo jan 11 2012 11:29 am

Ik zie er de humor wel van in gelukkig, in tegenstelling tot veel anderen helaas. Maar ik vind de fotokwaliteit niet erg goed te noemen. Foto's lijken vol ruis of een andere (vervelende!!) korrel te zitten...
geerttt



Onderwerp:

Re: Zelfmoord poging van een tijger op yom kipur.Kan schoken

Berichtdoor Peter » wo jan 11 2012 11:45 am

emdeklerk schreef:Overigens heb ik verder niets tegen dit soort foto's, ik bewonder bijvoorbeeld een fotograaf als Slinkachu.
Maar ik vind die wel nogal wat beter dan deze poging, terwijl hij ook iets meer te melden heeft - fotografisch.

Ik zou iets meer zelfkritiek willen zien van mensen die beslist foto's willen plaatsen.
Dat even afgezien van mijn waarschijnlijk al bekende standpunt over de vraag of dit een fotosite of een merksite is.

Maar dit alles is slechts mijn mening.

----o--o--O--o--o----

Later een in dit verband minder relevante observatie verwijderd.



Het standpunt van Nikon Club Nederland is in ieder geval dat dit een merk site is.
Verder blijft het toch wenselijk om het onderscheid te blijven maken of foto's nu worden geplaatst in de sectie beoordelingen of de sectie presentaties


In de sectie presentatie vallen we niet over 'babbelbox' commentaar. Geen enkel probleem zolang het maar gerelateerd is aan de foto's.
In de sectie presentatie is het eveneens niet verplicht om de foto's toe te lichten.
Het plaatsen van foto's, desnoods zonder enige vorm van toelichting, is dus heel goed mogelijk.

Over het algemeen kijkt het toch prettiger als je de bedoeling van de fotograaf weet, dat dan wel weer.
Gebruikersavatar
Peter

Clublid
Berichten: 7766


Locatie: Ameland / Enschede
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Zelfmoord poging van een tijger op yom kipur.Kan schoken

Berichtdoor oud0001 » wo jan 11 2012 12:15 pm

Ik kan die humor wel waarderen.
Ik snap wel dat sommigen het niet kunnen waarderen maar, dat maakt het niet minder humor.
Als je dat niet oppakt heb je het niet gesnapt of hebt een andere vorm van humor. Meer niet.
Voor al het laatste deel van de titel "kan schokkend z." zet je lekker op het verkeerde been. :wink:
Je verwacht van deze meneer een lekkere bloederige plaat en dan komt er en lief klein pluche tijgertje in beeld. :wink:
oud0001



Onderwerp:

Re: Zelfmoord poging van een tijger op yom kipur.Kan schoken

Berichtdoor C-A » zo jan 15 2012 1:20 pm

Tuihanti schreef:Ik kan die humor wel waarderen.
Ik snap wel dat sommigen het niet kunnen waarderen maar, dat maakt het niet minder humor.
Als je dat niet oppakt heb je het niet gesnapt of hebt een andere vorm van humor. Meer niet.
Voor al het laatste deel van de titel "kan schokkend z." zet je lekker op het verkeerde been. :wink:
Je verwacht van deze meneer een lekkere bloederige plaat en dan komt er en lief klein pluche tijgertje in beeld. :wink:



:wink2:
C-A



Onderwerp:

Re: Zelfmoord poging van een tijger op yom kipur.Kan schoken

Berichtdoor Mas » zo jan 15 2012 5:58 pm

Grappig ja.
Mas

Forumlid
Berichten: 362


Foto's bewerken toestaan: Nee


Terug naar “Foto presentaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 91 gasten