Gloedje nieuw hier op het forum. Heb een oude liefde weer opgepakt. dus camera gekocht en schieten maar. Ben benieuwd wat jullie van onder staande foto vinden...

Heb m zelf nog bewerkt met filters maar dit is de originele...
grtjes
Jeroen
Waarom niet, Jeroen vraagt er toch om. Laten we alsjeblieft niet te formeel worden hier en de volgende foto kan Jeroen bij beoordelingen plaatsen om jou gelukkig te maken.Cor Gortzak schreef:Commentaar in Foto Presentaties ????
Ik hoef eigenlijk geen eigen reactie te plaatsen.JacTrum schreef:Ik ben er nog niet helemaal uit Jeroen, maar ik denk dat de grote lensopening je wel parten speelt. De sluitertijd kan het bijna niet zijn, want met 1/160 kun je vrijwel geen last hebben van bewegingsonscherpte. Maar helemaal scherp is de foto toch ook niet. Ik zie dat het linkeroog wel scherp is en het rechteroog niet, dus houd ik het toch op een te kleine scherptediepte.
Eens met Boldey, het beste op het dichtsbijzijnde oog scherpstellen. Ik gebruik normaliter grote diafragmaopeningen (f1.2-f2) alleen als slechts 1 oog zichtbaar is of als de 2 ogen zich in hetzelfde scherpstelvlak bevinden.Boldey schreef:Welkom, ja hij is niet op de goede plek scherp. Op t andere oog was mooier geweest. En de witbalans is wat blauw volgens mij. Verder wel een mooi beeld, mooie achtergrond ook. Je had deze ook op f4 kunnen schieten en een hogere ISO...