Weekopdracht 128 - Beoordelen foto's
- roel
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Weekopdracht 128 - Beoordelen foto's
Kies in de poll de beste inzending. Je kunt stemmen van 17-02-2012 t/m 02-03-12. Tot de avond van 02-03 kun je stemmen, daarna start de beoordeling van de volgende weekopdracht.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving weekopdracht
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan hier[*]
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving weekopdracht
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan hier[*]
Re: Weekopdracht 128 - Beoordelen foto's
Mijn stem op Myriad en dan vooral foto 3...
Myriad. Mooie, eenvoudige detailfoto's. Dit keer bijna teveel keuze.
Groet Hans.
Groet Hans.
Ik had een aantal favorieten maar mijn stem gaat naar Tamboekoi.
Heerlijke sfeer neergezet.
Heerlijke sfeer neergezet.
Groeten Marcel
- Marwo
- Forumlid
- Contacteer:
Er zitten vele mooie platen tussen. Ik kies voor het oerHollandse moment van bbrands, gewoon omdat ik het een gezellig plaatje vind.
Een mooie geveegde baan door een oude Renault 4, 2 tourrijders die daar gebruik van maken, kinderen die toe kijken en leuke geveltjes..
Een mooie geveegde baan door een oude Renault 4, 2 tourrijders die daar gebruik van maken, kinderen die toe kijken en leuke geveltjes..
in mijn DoKa zie ik niets...
- pietje-nukem
- Forumlid
Heel lang zitten twijfelen tussen die van Myriad (#1), Mars (#3) en Riemke (#3).
Uiteindelijk het knopje van Riemke ingedrukt.
Pieter.
Uiteindelijk het knopje van Riemke ingedrukt.
Pieter.
Nou, van mij ook de groeten
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Nou deze is best lastig, er zitten prachtige platen tussen.
Uiteindelijk de keuze gemaakt voor de serie van Mars, de derde is het niet maar die eerste twee.
Daar zit een geweldige sfeer in, bijna surrealistisch.
Echt heel gaaf.
Uiteindelijk de keuze gemaakt voor de serie van Mars, de derde is het niet maar die eerste twee.
Daar zit een geweldige sfeer in, bijna surrealistisch.
Echt heel gaaf.
-
- Clublid
- Contacteer:
De foto's van mezelf zijn uiteraard de mooiste
Maar zonder gekheid; wat is het moeilijk deze keer. Ik vind De foto's #3 van Wessel en Matthieu prachtig. Dit geldt ook voor foto 1 van Pieter. Daarnaast kwamen de series van Riemke en van Mars zeker ook in aanmerking, maar...de foto van Rob ("in Brunssum") was de enige die me een glimlach bezorgde toen ik hem de eerste keer zag. Daarom op de foto van Rob gestemd.

Maar zonder gekheid; wat is het moeilijk deze keer. Ik vind De foto's #3 van Wessel en Matthieu prachtig. Dit geldt ook voor foto 1 van Pieter. Daarnaast kwamen de series van Riemke en van Mars zeker ook in aanmerking, maar...de foto van Rob ("in Brunssum") was de enige die me een glimlach bezorgde toen ik hem de eerste keer zag. Daarom op de foto van Rob gestemd.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Nou bij een echte strenge koude winter lach je niet meer hoor maar heb je de lange onderbroek nodig en dikke wanten
Maar het klopt deze keer waren er een heleboel mooi.

Maar het klopt deze keer waren er een heleboel mooi.
-
- Bestuurslid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Pfft, dat was echt lastig kiezen zeg. Ja,natuurlijk zijn ook die van mij het mooist, maar ik wil de anderen ook een kans geven
. Uiteindelijk gekozen voor tamboekoi, maar dan vooral de 2e foto. Super. Er zaten veel meer schitterende foto's bij, maar ik mocht maar 1x stemmen

groeten Henk.
Foto Melenhorst.net
Foto Melenhorst.net