Wat vinden jullie ervan?
1.

2.

3.

4.

Haha, ja, Omgeving Rotterdam heeft naast de mooie haven ook mooie natuur te bieden.Steven schreef:Mooie serie, 1 en 2 ook mijn favoriet Tjeempie wat is mijn "achtertuin" toch mooi

Goeie feedback van je. idd viel me naderhand ook op dat de takjes op foto 2 beter weggehaald konden worden. Wat dat donkere ding is, weet ik eerlijkgezegd ook nietjvdk schreef:Foto 1 is inderdaad moeilijk, het verschil tussen grond en lucht is best groot, maar wel een mooie foto geworden.
Foto 2 zou ik links een stukje afhalen zodat je de takjes en het paaltje niet meer ziet, dat trekt een beetje veel aandacht,
Foto 3 is gewoon goed!
Foto 4 vind ik het linkse bosje wat prominent in beeld, had best wat minder gemogen (stapje naar rechts indien mogelijk). Verder weet ik niet wat het donkere ding is aan de rechtse kant, maar dat zou ik proberen weg te halen.
Ik kom er nooit, is echt 10 minuten op het dooie akkertje fietsend van mijn huis af.Cybershooter schreef:Haha, ja, Omgeving Rotterdam heeft naast de mooie haven ook mooie natuur te bieden.Steven schreef:Mooie serie, 1 en 2 ook mijn favoriet Tjeempie wat is mijn "achtertuin" toch mooi

Ik kan het je van harte aanbevelen, neem dan ook een keer het gebied van de Zevenhuise Plassen mee (het groene hart van de Randstad) is ook een heel mooi natuurgebied.Steven schreef:Ik kom er nooit, is echt 10 minuten op het dooie akkertje fietsend van mijn huis af.Cybershooter schreef:Haha, ja, Omgeving Rotterdam heeft naast de mooie haven ook mooie natuur te bieden.Steven schreef:Mooie serie, 1 en 2 ook mijn favoriet Tjeempie wat is mijn "achtertuin" toch mooi
Je denkt altijd wat je ver haalt is lekker maar dit bewijst het tegendeel maar weer eens. Toch eens een keertje kijken met de camera